JDM programmerer for dsPIC på WinPic

M

Mousei

Guest
Hei liste, jeg er ny i dette feltet og prøver å bygget en i kretsen programmerer (skjematisk vedlagt) for dsPIC30F2010. Når jeg kobler min krets til seriell port feilen kommer "klarer å oppdage enhet", mens den arbeider med PIC18F og andre enheter. Takk på forhånd

Glem dette og gå fiende en bedre programmerer. Vårt mål må være raskere tilnærming til nye chips liker det du har valgt. Jeg foreslår at du får en PICKIT2 og det vil gjøre livet ditt enklere.

Takket 4 svar, prøvde jeg skjematisk på JDM programmerer (ved hjelp WinPic software), fungerer det fint med 16F877A, men virker ikke med 30F2010. Selv prøvd med forskjellige versjon av WinPic .... fortsatt samme problem. Kan noen foreslå mulige feil eller en ny skjematisk + programvare jobber med dsPIC30F2010? Takk på forhånd

Som MVS sa at du kaster bort din tid og penger med JDM programmerere - ikke et håp med dspics. Hvis du kan programmere 18Fs så kan du programmere en 18F2550 og bygge deg en klone av Pickit2, kretser i den frie Microchip Pickit2 brukerhåndbok, - men til slutt som vil trolig koste deg mer enn å kjøpe en ekte Microchip Pickit2 eller en godt støttes klone som junebug osv. Been there, done that, fikk Pickits.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back