L
Lotung352
Guest
Hei, jeg er en 20 år ELECTRONICS BUFF & AM HAR et salg av MY elektronikk eks fordi jeg er i bevegelse. JEG HAR EN PENCILBOX LOGIC DESIGN trener som selges for $ 155.00 Og jeg vil ta $ 50.00 + $ 10,00 SHIPPING FOR DET SENDT Priority Mail, CAN MSG ME IF interessert eller jeg plassere den på eBay En DU KAN GJØRE BUYITNOW hvis du vil. La meg vite, takk!
Lag effektiv bruk av verdifull laboratorium tid kretser slik som klokker, brytere og lys er permanente deler av LD-1 Studenter bygger bare de kretser som direkte hører til en bestemt eksperimentere De lave kostnadene LD-1 Pencilbox Logic Trainer tillater studenter av digital elektronikk til effektiv bruk av verdifull laboratorium tid. Kretser som klokker, brytere og lys er permanente deler av LD-1 og trenger ikke være gjentatte ganger konstruert. Studenter bygger bare de kretser som direkte hører til et bestemt eksperiment. Alt som kreves for å utforme og eksperimentere med logikk krets er inkludert i Pencilbox. Power er levert av enten foyr 1,5 V batterier eller en strømadapter. LD-1 er plassert i en tøff støpt plast bæreveske med en integrert hengslet deksel som stabler beleilig for lagring. Alt som kreves for å utforme og eksperimentere med logikk krets er inkludert i Pencilbox