Jeg trenger Developer Kit for MSP430 ...?

Du trenger ikke en pakke i det hele tatt, kan du bygge en JTAG lik den som leveres av olimex.com eller kjøpe den for et par dollar. Jeg vil anbefale bare en adapter fra SOIC til DIP å begynne å leke med små serier som MSP430F1232 og prototyping bord. Husk at med JTAG adapter, trenger du ikke trenger noen ekstern komponent for å starte programmeringen MSP430s. Ikke engang en strømforsyning eller eksterne ocillator. dpsm

Ja, thanx. Nå har jeg noen chips: MSP430F427, 169,1469,157,439 ..., og jeg ønsker å bygge en utviklerens kit for dem. Jeg ønsker også å bygge en JTAG krets, men jeg kan ikke finne denne kretsen på Internett. Ok, jeg går til olimex.com å finne noe informasjon. Enn så mye.

Hei Gå til www.olimex.com og orden lavpris devlopment kit eller proto-board for MSP430 Også et fungerende JTAG adapter for mindre i 10 dollar. Alle Best Bobi

Jeg gjorde dette for MSP430F1232 og arbeid er ok ...... med IAR evaluering filer er i protel 99. Kun ting annerledes, er at du må sette en nedtrekkskompensering motstand på 1K i TCK pin av MSP430F1232 som ikke er i protel prosjektet. Enjoy.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back