Jeg trenger hjelp i DPSK Simulink-modell

Q

Queen Minu S

Guest
trenger hjelp i DPSK Simulink-modell. Jeg ønsker å implementere dpsk modulasjon teknikk, hvis noen har modellen for denne modulasjon send den.

Det er så enkelt å gjøre det selv. Prøv først å implementere en enkel BPSK modem i Simulink, erstatte BPSK ved DBPSK blokk

[Quote = Communications_Engineer] Det er så enkelt å gjøre det selv. Prøv først å implementere en enkel BPSK modem i Simulink, erstatte BPSK etter DBPSK blokk [/quote] kan u sende Simulink-modell ...

Jeg kan, men jeg vil ikke. Jeg vil imidlertid veilede deg steg for steg hva du skal gjøre. Fortell meg hvis du vil at jeg skal begynne

hei er det samme pi / 4 DQPSK n pi / 4 dpsk ... Hvis nei, kanskje jeg vet hva er forskjellig mellom disse 2 typer PSK

Mannen Jeg fant ikke (i-fase cosinus og qudrature sinus) i matlab Simulink ved måten jeg bruke MATLAB versjon 7.5.0.342 (R2007b) kan jeg trenger denne kretsen være klar så snart som mulig behage hjelpe meg

[Quote = m.am] mann jeg ikke fant (i-fase cosinus og qudrature sinus) i matlab Simulink ved måten jeg bruke MATLAB versjon 7.5.0.342 (R2007b) kan jeg trenger denne kretsen være klar så snart som mulig behage hjelpe meg [/quote] de er sinusbølge med pi / 2 fase diff i deres eiendom vinduer

Beklager at jeg ikke fant eiendom vinduer. kan u forklare mer tydelig jeg legge dette vinduet, trenger u betyr dette en takk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back