Jeg trenger hjelp med en 8051's søknad

S

semiconductor

Guest
Mitt prosjekt er som følger:

Bruke 8051 til å styre andre enheter av ulike måte:
- Direkte
- Fjernkontroll (infrarød)
- Bruk av PC
- Bruk av telenettet
- Via LAN og Internett

Hvis du har noen anbefaling eller linker relatert til dette prosjektet, kan du hjelpe meg!

Takk på forhånd!

Bare én av de spesifikasjoner du innlegget eller alle av dem?For LAN-tilkobling, er det allerede en svært kompleks oppgave, så vær bestemt.

min dar venn hva ru sa!
dine behov er så complax
Jeg vil vite at hvor mye u har jobbet på 8C51 da vil jeg foreslå u hva jeg skal gjøre
ok

Hvis du virkelig trenger internettilgang, ta en titt på Dallas DS80C400 fra Maxim - det har internettilgang og styring av firmware innebygd i.

http://www.maxim-ic.com/

Skål,
FoxyRick.

Ja, akkurat de 2 siste oppgavene synes vanskelig.Så på dette tidspunktet, overse dem.Jeg vil konsentrere seg om de 3 første oppgavene.

Control andre enheter direkte er ikke vanskelig og jeg har allerede gjort en ting.

Men Control andre enheter (dvs. min bordlampe, min TV, etc.) ved hjelp av: AT89C51 infrarød eller PC.

Hvis du har noen linker eller gode råd, kan du hjelpe meg!

semiconductor skrev:

Ja, akkurat de 2 siste oppgavene synes vanskelig.
Så på dette tidspunktet, overse dem.
Jeg vil konsentrere seg om de 3 første oppgavene.Control andre enheter direkte er ikke vanskelig og jeg har allerede gjort en ting.Men Control andre enheter (dvs. min bordlampe, min TV, etc.) ved hjelp av: AT89C51 infrarød eller PC.Hvis du har noen linker eller gode råd, kan du hjelpe meg!

glenjoy skrev:semiconductor skrev:

Ja, akkurat de 2 siste oppgavene synes vanskelig.
Så på dette tidspunktet, overse dem.
Jeg vil konsentrere seg om de 3 første oppgavene.Control andre enheter direkte er ikke vanskelig og jeg har allerede gjort en ting.Men Control andre enheter (dvs. min bordlampe, min TV, etc.) ved hjelp av: AT89C51 infrarød eller PC.Hvis du har noen linker eller gode råd, kan du hjelpe meg!

Du kan søke på google, marami sa internett hjelpe kl kailangan mo rin ng kjøre ganger programmer.

glenjoy skrev:

marami sa internet hjelpe kl kailangan mo rin ng kjøre ganger programmer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back