JPEG omformer i VHDL for Xilinx spartansk II eller III?

F

farhada

Guest
Hei,
Jeg lurer på om noen vet referanse til en gratis kjernen eller annen type informasjon om hvordan du implementerer en JPEG-dekoder (Lese en JPG-fil og konvertere den til BMP eller RGB stream)?

Jeg vet det er mange commersial IP-kjerner tilgjengelig, men jeg trenger noe som er royalte gratis eller ikke, jeg må konvertere C-kode til VHDL og skrive det selv.

TIA,
/ Farhad

Hei kjære
Jeg leter etter en vhdl kildefil for jpeg2000 gjennomføringen men jeg fant den ikke.
men SA-C verktøyet gir konvertering c koder til vhdl søk det selv om det ikke passer for kommersielle.
hilsen

Salam Ahmad Agha,
Jeg tror jeg vil gjøre er å manuelt konvertere C kode som jeg har å VHDL og se hvordan det går, er jeg ikke sikker på koden vil bli så effektiv som den rene VHDL kode men jeg kan arbeide med det etter at jeg har en fungerende modulen.

BR,
/ Farhad

Kanskje noen er interessert i dette webseminar om JPEG 2000 gjennomføring bruker @ ltera enheter.

BR,
/ Farhad
@ ltera Corporation presenterer:
Aktivering av Real-Time JPEG2000 med FPGA arkitekturer
20. oktober 2004
11:00 PT / 2:00 PM ET / 18:00 GMT

Del tre av tre i
DSP Video & Image Processing Webcast Series

Takk for at du registrerer deg for "Aktivere Real-Time JPEG2000 med FPGA arkitekturer" webkastingen, presentert av @ ltera Corporation.Dette notatet er å minne deg på at webcast vil foregå onsdag 20 oktober 2004 at 11:00 PT / 2:00 PM ET / 18:00 GMT.

Å vise Webcast: Start HereÅ sikre best mulig webkastingen erfaring, kan du begynne 10 til 20 minutter før starttiden.
Klikk på linken over fra det systemet du orginally brukes til å registrere seg.
Klikk på "Access Webcast" knappen for å angi økt.
System Access:

Hvis dette ikke blir gjort fra systemet du orginally som brukes til å registrere denne gongen må du gå gjennom registreringsprosessen igjen.
Hvis du bruker et 56 kbps-tilkobling kan du logge deg på denne webkastingen 20 til 30 minutter før den starter å sikre best mulig opplevelse.
Tegning:

Alle deltakere som vise webkastingen & send webkastingen undersøkelse på slutten vil bli inngått en tegning til å vinne en Canon a80 Digital Camera (US $ 300 verdi)
Offisielle regler
Teknisk support:
Vennligst kontakt TechOnLine Webcast Support har noen spørsmål.
Epost: webkastingen (at) techonline.com
Telefon: 1-877-472-7882 (hvis ringer fra USA),
eller 1-781-266-5000 (hvis ringer fra utenfor USA)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back