Jpeg Til bmp

A

a_tek7

Guest
Hvordan kan jeg konvertere til JPEG BMP-format?
Hva er de viktigste i denne prosessen?

a_tek7 skrev:

Hvordan kan jeg konvertere til JPEG BMP-format?

Hva er de viktigste i denne prosessen?

vanligvis bildene komprimeres i JPEG-format, dvs. at de har mindre farge detaljene når sammenlignet med et BMP-bilde ..

så selv om du konvertere til JPEG BMP, u mayn't få god kvalitet ..

hvis u trenger formatet endring, endring filen størrelse er nok ..

takk for hjelpen. Sorry Jeg ønsker å konvertere bmp til jpeg. enkelte applicactions endre formatet på bestemte images.I vil vite denne prosessen?

Jeg vet thses programvare Jeg vil vite om prosess og teknikker jeg ikke trenger å vite navnet på disse programvare

Hei,
Åpne bmp bildet i Paint.
Klikk på menyen Fil / Lagre som ...
Gå til linjen:
Filtype (i vinduet Lagre som ..)
og endre typen til JPEG (*. jpg; *. jpeg, *. JPE, *. JFIF)

Trykk på Lagre og det er alt.

Har du søkte på nettet?

med lite forskende jeg fant denne siden: http://cobweb.ecn.purdue.edu/ ~ ace/jpeg-tut/jpegtut1.html noe som kan være nyttig.Alt du trenger å søke etter er "bmp format eller JPEG-format og du kan få spesifikasjoner og ting på disse formatene.

Håper det er nyttig.Anyways, bør du be om dette i digital signalbehandling subforum, snarere enn det grunnleggende elektronikk en ...

1ste u laste bildet til Matlab.
'imwrite' kommandere å endre formatet u ønsker.
u kan finne dette i matlab hjelpe.

Jeg tror han vil vite den faktiske algoritme for bit prosessen med å konvertere til jpeg.Jeg er nysgjerrig meg om selve formatet endres etter hvert som jeg avtale med noen rå bilder selv.Vet noen hva standarden er for konvertering bittet kartet til et jpeg.Ikke et program!Men selve bit manipulasjon.

Hilsen

dfullmer

yes.that er rett jeg må faktisk algoritme for bit prosessen med å konvertere til jpeg

Hei,
Jeg håper dette vil hjelpe deg.
DMK
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back