jpg for bølgeform

G

gabi71ro

Guest
Hei,
Jeg trenger å plotte ut noen bølgeformer innhentet med hspice, i jpg eller andre bildeformat uten openning en waveform seer.
Jeg finner 2 utgaver her:statment from simulation files, still allow hspice to put all signals in tr files, and I need that these output files to contain only the needed signals.

-. TOMT tran <signal_name>
uttalelse fra simulering filer, fortsatt tillate hspice å putte alle signalene i st filer, og jeg trenger at disse utdatafiler til bare inneholder den nødvendige signaler.....) can be used in a script command like:

- Hva verktøyet (sandwork kan cscope
....) brukes i et skript kommando som:netlist.spi
-signal
mysignal
-out
mysignal.jpgVerktøyet-fil
netlist.spi-signal mysignal-out
mysignal.jpg

Selvfølgelig kan bryterne være differen ....
Kan noen hjelpe meg med dette, please?
Jeg trenger dette ASAP .....Like

Prøv PrintScreen knappen på tastaturet.
Etter å trykke på PrintScreen, åpne paint program og deretter redigere og paste.You vil da få grafen i jpeg eller gif eller bmp eller noe du liker

Jeg antar gabi71ro ikke søker et slikt verktøy som PRINTSCEEN gjør.I så fall kan awaves og andre bølge vise verktøyene generere PostScript file bedre enn PrintScreen gjør.Postscript-fil kan konverteres til jpeg.

Hughes skrev:

Jeg antar gabi71ro ikke søker et slikt verktøy som PRINTSCEEN gjør.
I så fall kan awaves og andre bølge vise verktøyene generere PostScript file bedre enn PrintScreen gjør.
Postscript-fil kan konverteres til jpeg.

Kanskje GNU's verktøyet gwave kan gjøre en slik jobb.Jeg vet at den støtter svik script, men jeg vet ikke hvordan å skrive en slik skriptfil.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back