G
gabi71ro
Guest
Hei,
Jeg trenger å plotte ut noen bølgeformer innhentet med hspice, i jpg eller andre bildeformat uten openning en waveform seer.
Jeg finner 2 utgaver her:statment from simulation files, still allow hspice to put all signals in tr files, and I need that these output files to contain only the needed signals.
-. TOMT tran <signal_name>
uttalelse fra simulering filer, fortsatt tillate hspice å putte alle signalene i st filer, og jeg trenger at disse utdatafiler til bare inneholder den nødvendige signaler.....) can be used in a script command like:
- Hva verktøyet (sandwork kan cscope
....) brukes i et skript kommando som:netlist.spi
-signal
mysignal
-out
mysignal.jpgVerktøyet-fil
netlist.spi-signal mysignal-out
mysignal.jpg
Selvfølgelig kan bryterne være differen ....
Kan noen hjelpe meg med dette, please?
Jeg trenger dette ASAP .....Like
Jeg trenger å plotte ut noen bølgeformer innhentet med hspice, i jpg eller andre bildeformat uten openning en waveform seer.
Jeg finner 2 utgaver her:statment from simulation files, still allow hspice to put all signals in tr files, and I need that these output files to contain only the needed signals.
-. TOMT tran <signal_name>
uttalelse fra simulering filer, fortsatt tillate hspice å putte alle signalene i st filer, og jeg trenger at disse utdatafiler til bare inneholder den nødvendige signaler.....) can be used in a script command like:
- Hva verktøyet (sandwork kan cscope
....) brukes i et skript kommando som:netlist.spi
-signal
mysignal
-out
mysignal.jpgVerktøyet-fil
netlist.spi-signal mysignal-out
mysignal.jpg
Selvfølgelig kan bryterne være differen ....
Kan noen hjelpe meg med dette, please?
Jeg trenger dette ASAP .....Like