JTAG emulering av DSP?

D

Dora

Guest
Hello All,

Er det noen med erfaring med JTAG emulatorer som et feilsøkingsverktøy for DSP.

Er denne type utvikling overlegen de tradisjonelle KIT basert?

Jeg interesserer meg spesielt for JTAG emulering av ADSP BF533

Hilsen
Dora

Hei

DSP developement basead i JTAG grensesnitt er kraftigere enn kit basert i serielt grensesnitt (og dyrere også).Med JTAG du har acess til alle maskinen registrerer uten å stoppe prosessoren.

En tid siden jeg prøvde ikke å utvikle en JTAG grensesnitt for TMS320F240 men TI ikke gi noen form for støtte.Hvis du liker å vite mer om dette grensesnittet lese artikkelen "Joint Test Action Group (JTAG) IEEE 1149.1 og IEEE 1149,4" på h ** p: / / www.circuitcellar.com/library/resourcepage/1099/c109r12.aspMed vennlig hilsen
Pendragon

Hei

Er trinnvis C kode debuging holdning med
BF533 EZ-KIT LITE (uten USB ICE emulator) og bruker VDSP IDE?

takk!
Dora

Hei

For din spesielle tilfelle kan du finne informasjon på AD hjemmeside.

Les følgende link.Jeg tror det vil hjelpe deg.

h ** p: / / www.analog.com/Analog_Root/productPage/productHome/0, 2121, BF533% 252DHARDWARE, 00.html
. The VisualDSP software included with the EZ-KIT Lite is limited in program memory size
for use solely with the EZ-KIT Lite product.

Ta atention til informasjonen, hvor de avslører at "ADSP-BF533 EZ-KIT Lite gir en evaluering suite av VisualDSP integrert utvikling og feilsøke miljøet.
VisualDSP programvaren som følger med EZ-KIT Lite er begrenset i programmet minnestørrelse
for bruk utelukkende med EZ-KIT Lite produkt.

Med vennlig hilsen
Pendragon

Hei, jeg har det samme problemet: ønsker å kjøpe en SHARC-bord, men situasjonen om emulatorer og programkode grensen er ikke klart for meg.til pendragon

Vilkår fra Brukerhåndbok for ADDS-21262-EZLITE bord:

"Størrelsen på en bruker kode er begrenset til 10922 ord ADSP-21262-prosessor program minne"
Betyr det eneste programmet minne og ikke kode minne?

"Ingen forbindelse til Simulator eller Emulator økter er tillatt".
??Kan noen forklare meg hva disse setningene si?thanx.

når DSP kjører kontroll av JTAG.det er i modus for JTAG Feilsøking, kan du angi bRk punkt, steg ....og få noen registre og minnet om DSP, så DSP ikke er i fritt kjører modus.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back