H
head_in_a_spin
Guest
Hei Alle,
Jeg
har nettopp begynt å lære elektronikk i et forsøk på å bygge et lite prosjekt.
Jeg
har kjøpt en rekke komponenter og en breadboard og har spilt rundt.Prosjektet må bruke en op-amp å skape en spenning forskjellen forsterker.Jeg kjøpte et par LF351N op forsterkerne men uansett hva jeg gjør det
jeg får uventede resultater.Så jeg tenkte
jeg skulle starte veldig enkel og gå tilbake til første principals, men igjen ingen glede!Vennligst kan noen ta en titt på vedlagte diagram og fortelle meg hva som er galt?
Utgangspunktet både innganger er på bakken, tilbudet spenningen
3 V og-3V.
Jeg bekrefter disse med flere meter.
Så jeg forventer at produksjonen skal være 0 i forhold til jord, men mine voltmeter viser 2.19Volts?
Jeg prøvde på flere opamps og jeg får det samme, så jeg vet det neppe være ødelagt.
Hjelp på dette eller op forsterkerne generelt verdsatt!
Takk!
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget
Jeg
har nettopp begynt å lære elektronikk i et forsøk på å bygge et lite prosjekt.
Jeg
har kjøpt en rekke komponenter og en breadboard og har spilt rundt.Prosjektet må bruke en op-amp å skape en spenning forskjellen forsterker.Jeg kjøpte et par LF351N op forsterkerne men uansett hva jeg gjør det
jeg får uventede resultater.Så jeg tenkte
jeg skulle starte veldig enkel og gå tilbake til første principals, men igjen ingen glede!Vennligst kan noen ta en titt på vedlagte diagram og fortelle meg hva som er galt?
Utgangspunktet både innganger er på bakken, tilbudet spenningen
3 V og-3V.
Jeg bekrefter disse med flere meter.
Så jeg forventer at produksjonen skal være 0 i forhold til jord, men mine voltmeter viser 2.19Volts?
Jeg prøvde på flere opamps og jeg får det samme, så jeg vet det neppe være ødelagt.
Hjelp på dette eller op forsterkerne generelt verdsatt!
Takk!
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget