Kan noen hjelpe meg med dette enkle spørsmålet?

R

ryusgnal

Guest
Kan noen vennligst finne for meg hva er verdien av Vout for alle disse krets og hvordan du finner den? Takk så mye. [URL = http://imageshack.us]
voutvy9.jpg
[/URL]

Kan ikke få ur tankene, pls forklare hva Vout betyr

Jeg vil prøve å forklare den første kretsen fra at du bør kunne gjøre opp for andre ... En mnd kan ikke foreta når Vgs

[Quote = sekapr] Riktig svar: a) 4,3 b) 5.0 c) 4,3 d) 4.3 [/quote] Kan du forklare hvordan du får svaret?

korrekte svar er 1) 4,3 2) 5 3) 4,3 4) 3,3 forklaring krever en tidkrevende innlegg som jeg sender deg senere .... btw du kan rådføre god 0, 0 stakkars, gode 1 og dårlig ett konsept fra bok "CMOS VLSI design av Kamran eshraghian" ...

Kan u plz forklare bare hvordan sencond o / p kom til å være 5 .... det bør nt være 4,3 [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 19 minutter: [/color] [/size] Også for siste diagram (4), er o / p på første nivå 4.3 og neste nivå det skal være 4,3 -. 7, så 3.6? Kan u forklare det?

Vgs-Vt> Vds og | Vgs |> | Vt |, bør Vgs være mer negativt for pmos enn Vt i NMOS mer positive. når Vg = 0 (andre krets), er Vs øker (det gjør Vgs mer negative slik at enheten går mot på siden). Og når Vs når 5V (hele spenningen på drain gjenspeiles ved kilden), Vgs =- 5V.But Vs kan ikke tas til 0V nivå som (Vgs

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back