kanskje det er ikke klart

Z

zyyang

Guest
hei alle
nå er jeg utformer en PLL, og jeg vil beregne hvor mye som anspore til pll'output hvis 1uv rippel spenning på vctrl.
og mitt filter er den tradisjonelle: to ordre filter som har null og 2 pol.her noen fortelle meg at bølgen er en trianglar men hvorfor?og hvorfor ikke en firkantet bølge?og hvis mitt filter er 3_order som man vil bølgen bli?
mange takk!Lagt etter 2 minutter:krets

Hvis du ser på dagens matet inn i Loop filteret, som er en firkantet bølge av strøm.Loopen filteret kondensatorer belastes opp av den nåværende, og spenningen på utgangen av kostnader pumpen ser ut som en eksponensiell ladespenning.

Så langt spurious komponenter med en 1 uV støy spenning, det VCO produksjonen er gitt ved Fout = Kvco * VTune, så spurious er gitt av 1 uV * Kv.

I tillegg til at Spurious utgang på utgangen av en lukket sløyfe PLL er formet av Closed Loop Transfer funksjonen, så det er et lavt pass respons.For den totale loop svar på en 1 uV falsk,

SpuriousResponse (f) = 1 uV * Kvco * 20Log10 (| CLG (f) |)Dave
www.keystoneradio.com

Her er tid respons for første krets, hvor IIN er puls tog av IC,-Ic.
Circuit1:
VOUT (t) = IIN * (K2 * R1 * exp (- (C1 C2) * t/C1/R1/C2) * C1-C1 * R1 * C2 t * C1 t * K2) / (C1 C2) ^ 2
Hvis tiden konstant R1C1C2 / (C1 C2) er mye mindre enn svitsjefrekvens exp = 1
VOUT (t) = IIN * (K2 * R1 * C1-C1 * R1 * C2 t * C1 t * K2) / (C1 C2) ^ 2
To pol:
v [out] = (1 r * C1 * R1) * IIN / s / (C1 C2 s * C2 * C1 * R1)
null = 1/C1R1
P1 = 0, P2 = (C1 C2) / C1/C2/R1

Circuit2:
"v [out1] = IIN * (1 r * C1 * R1) / s / (Court s * C1 * R1 * Domstolen s * C1 * Domstolen * Rout C1 s * C2 * Domstolen * Rout C2 r ^ 2 * C2 * C1 * R1 * Domstolen * Rout s * C2 * C1 * R1) »

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back