Kina?

G

gigahertz

Guest
Den nyhetsoverskrifter taler for seg selv.Piratkopiering, shoddy arbeid, ingen IP beskyttelse.Hvorfor bry?

Opportunity er alltid for personer som er godt klar.

Vår verden er ikke mangel på muligheter, men kanskje mangelen på øynene som kan få muligheten.

Hvis du finner sjansen i Kina, hjernen din kan bli endret!

gigahertz wrote:

Den nyhetsoverskrifter taler for seg selv.
Piratkopiering, shoddy arbeid, ingen IP beskyttelse.
Hvorfor bry?

Bare av nysgjerrighet, fikk jeg pcb fabrikasjon bygge sitert av Kina fabricator.Jeg ble faktisk overrasket over å finne at prisene ikke var så konkurransedyktig som jeg hadde ventet.En annen ting som ikke var altfor bedende var at de ønsket umiddelbar betaling før du gjør noe.Det var ingen mulighet for Net 30 eller Net 15.Videre ønsket de en $ 300 USD frakt kostnader tacked på og det var minst 3 dager for levering.Hva vil skje hvis etter alt dette, min styrene ikke kommer ut tilfredsstillende?Det
er ikke en behagelig risikerer å spare et par hundre dollar i tilfelle styrene gjør come out great.

Hva recourse vil jeg hvis en av mine design vind opp i gale hender og blir masse produsert og re-solgt?

.

Det er ingen.Dette er grunnen til at når det er et møte mellom lederne for staten mellom USA og Kina, forfalskning og piratkopiering er et topp emne brakt opp av den
amerikanske siden.

For prototype pcb bygger trengte en kjapp tur, Kina er ikke et levedyktig alternativ og risikoen er fortsatt for høyt for min smak.Når de to regjeringene i USA og Kina kan komme opp med rettskraftig IP beskyttelse, så jeg
vil være mer skjegg.

For de som får mye av Kina, så det
er flott å høre.For meg selv, jeg kan ikke avsløre meg til risiko for tøylesløs piratkopiering.

Jeg håper virkelig at Kina løser IP beskyttelse problemer den har.Alle i verden vil fordelen.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal si.

Som jeg er bare en PCB-fabrikk i Kina.Jeg er kinesisk.Faktisk i dag, de fleste PCB kjøperen er fra USA og EU, men laget i Kina.

For betaling, det er ikke mulig.Som i begynnelsen, selvfølgelig trenger vi betaling på forhånd.Som vi stå i fare.For levering chage Jeg tror våre kinesisk uttrykke selskapet vil være mer billig enn utenlands.Jeg har denne erfaringen.

Jeg tror i dag, den beste måten for oversjøiske kunde er fortsatt å velge sine lokale trading company (faktisk de fleste av våre kunder er trading-selskap i USA eller EU).Da handelen selskapet har gode forbindelser med det end-usder, og også de gjør skipet arbeid, etter salg service og dele noen finansiell risiko.De er en bro mellom kinesisk fabrikk og oversjøiske kunde.

Men likevel, jeg også tror, er det en tendens til å redusere dette gapet.Sluttbrukeren vil mest sannsynlig velge den virkelige manufactuer.Som de kunne mest bedre kontroll over kvalitet og trygg.Selvfølgelig, jeg sa et volum-stor kunde, ikke helt liten pcb kjøper.Og også det må ganger.

Ja, jeg håper å discusss med deg og håper også vi kan produsere retten PCB for deg.Ettersom vi er en PCB-fabrikk her, og ønsker også å starte forretninger med deg.

Tiker Liu
MSN: tiker101 (at) hotmail.com

Vel, ærlighet,
akkurat nå hvis man fortsatt tror at lav pris er eneste grunn til å gjøre outsourcing til Kina, så det er en ut-av-datert visning allerede

Vet du hva som er prosentandelen av ingeniører kinesisk i Silicon Valley?

Jeg er en av de som jobber med China mye, og har vært der mange ganger.

Som Oddbudsman sier,
er det oftest på grunn av dårlige operasjonsprosedyrer.De store gutta som Dell, IBM, Samsung, Sony
mm er der, og de har kvaliteten mer eller mindre under kontroll.

Hvis lokalt produserte kinesiske produkter har kvalitet problemer, gutta som Sony, Samsung, IBM, etc. har innkommende kvalitetssikring å luke ut uønskede.

I alle fall er det ikke virkelig betyr noe.Den kinesiske hjemmemarkedet er stort, med mindre sofistikerte kundebase.Kineserne kan selge til seg selv for esel år, mens de absorberer og lære om kvalitetsstandarder, produktdesign, osv. Når de har kvaliteten under kontroll, og en gledelig produktet, Wallmart og Tesco's av verden vil komme banket på døren .Whese fyrene har ikke noe problem å selge deg ting som du så pig-ledet deklarert som "Ikke en sjanse"

Jeg tror det er en rekke montering og pcb FAB husene i Nord-Amerika som utfører arbeid her i Nord-Amerika, men gården ut store produksjon jobber til Kina til å innse omfanget av ecomony.Jeg ser etter nettopp et slikt selskap nå.Når jeg finner den,
vil jeg legge inn informasjonen.

Forresten, selskapet som jeg nå søker - den jeg leste om et par uker siden, hevder å ha sikkerhet for å hindre at intellektuelle design fra spennende produksjonsprosessen anlegget.Selvsagt, ingenting er 100% trygg når mennesker er involvert, men det virker ganske rimelig å forvente at noen selskaper her (ikke bare kjemper) har funnet ut den kinesiske produksjon markedet deres klar fordel.Torin ...

nei nei ikke Kina hvorfor ikke India jeg sterkt imot denne

gigahertz wrote:

Bare av nysgjerrighet, fikk jeg pcb fabrikasjon bygge sitert av Kina fabricator.
Jeg ble faktisk overrasket over å finne at prisene ikke var så konkurransedyktig som jeg hadde ventet.
En annen ting som ikke var altfor bedende var at de ønsket umiddelbar betaling før du gjør noe.
Det var ingen mulighet for Net 30 eller Net 15.
Videre ønsket de en $ 300 USD frakt kostnader tacked på og det var minst 3 dager for levering.
Hva vil skje hvis etter alt dette, min styrene ikke kommer ut tilfredsstillende?
Det er ikke en behagelig risikerer å spare et par hundre dollar i tilfelle styrene gjør come out great.Hva recourse vil jeg hvis en av mine design vind opp i gale hender og får masse produsert og re-solgt?
.
Det er ingen.

Dette er grunnen til at når det er et møte mellom lederne for staten mellom USA og Kina, forfalskning og piratkopiering er et topp emne brakt opp av den amerikanske siden.For prototype pcb bygger trengte en kjapp tur, Kina er ikke et levedyktig alternativ og risikoen er fortsatt for høyt for min smak.
Når de to regjeringene i USA og Kina kan komme opp med rettskraftig IP beskyttelse, så jeg vil være mer skjegg.For de som får mye av Kina, så det er flott å høre.
For meg selv, jeg kan ikke avsløre meg til risiko for tøylesløs piratkopiering.Jeg håper virkelig at Kina løser IP beskyttelse problemer den har.
Alle i verden vil fordelen.

Kina er en unik modell av økonomien - kultur.Man må seriøst komme i dybden av den kultur og business-stil for å gjøre forretninger.

Å være en person som allerede hadde fullført 8 og Odd års min tjeneste i Kina kan jeg si bare ett, "Kina er en stor mulighet.

Kina er det store landet, kanskje dem har noe problem.Men han vil bli bra.

gigahertz wrote:

Hvorfor bry?

oddbudman wrote:gigahertz wrote:

Hvorfor bry?

Meridian wrote:

Bare ikke fortell meg "Kina er en stor nasjon.
Jeg ikke se det.
De (Kina) er uvitende og arrogant.
Igjen, folk i Kina er gode og jeg har flere kinesiske venner.
Jeg elsker dem.
Det er hovmod i den kinesiske regjeringen for ikke å være i samsvar med internasjonale regler og helsemessige problemer.
Hmm, helse spørsmål ", et annet godt emne.
Og så er det den menneskelige problemer ...
må jeg gå på?Anyways, anbefaler jeg å se på nyheter tettere for en mer relevant opinion.
I figuren du kinesisk så ingen personlige krenkelser, til du er ment.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back