klart mine tvil please?

L

leechat2001

Guest
Hei alle,
Jeg trenger svar for hver av disse

Hva er forskjellen mellom Kernel Mode og Brukermodus?
Hva er virtuell enhetsdriver (VxD eller VDD)?( I am interested in this? )

Hva er klasse-drivere?
(Jeg er interessert i dette?)
Hva er oppføringen funksjon for en enhetsdriver som void main () i C-programmering?
Hva er Dispatch Rutiner?
Hva er en IRP og IRQL?
Hva er HAL hvordan det ser ut, Hvor mange forskjellige HALS er det i Win2K?

Takk
leechat2001

China Labor Watch, organizacja zajmująca się monitorowaniem rynku pracy w Chinach, doniosła Samsungowi, że jeden z jego podwykonawców wykorzystuje do pracy dzieci. Zarzuty zostały potwierdzone.

Read more...

Klasse sjåfører er den som brukes til nye enheter som smartkort, USB, Firewire, etc. Hva er noe, er at det blir et generelt driver for alle typer smartkort eller USB for eksempel.

Du trenger ikke en leverandør bestemt driver å komme med noen installasjons-CD.Egentlig disse eksisterer for USB og smartkort.De er en del av MS Win operativsystemer.
Plug alle USB lagring stasjonen i din USB-port og voila!det fungerer!

djalli

Takk for svar ..!
Kan noen klare andre tvil samt

Takk
leechat2001

Flyttet hit fra «Elementær elektroniske spørsmål" ... dunno hvor til helvete du syntes det passer der!

Vær stille slike spørsmål i tiden fremover en av de tusenvis wintel utvikler fora ... dette er en EDA forum ...

Jeg kan svare på tre spørsmål:

1.Hva er forskjellen mellom Kernel Mode og Brukermodus
ans: Kernel Mode (Ring-0 i x86, kjernen i Alpha) er operasjonsmodus tilgang til kjernen API for Memory Access og I / O-operasjon.User mode (Ring-3 i x86, Bruker i Alpha) er den felles søknaden modus implementert av programmeringsgrensesnitt.

2.Hva er virtuell enhetsdriver (VxD eller VDD)?
ans: Virtual Device Driver er VDD.VxD er en av sjåføren modellen i win98.

4.Hva er oppføringen funksjon for en enhetsdriver som void main () i C-programmering?
ans: DriverEntry ()

Hei, en annen,

Hva er HAL hvordan det ser ut, Hvor mange forskjellige HALS er det i Win2K?

Hardware Abstraction Layer er det laget du går gjennom tilgang til maskinvaren under W2K/NT/XP.

hei,
HAL eller Hardware Abstraction Layer er det laget gjennom med u tilgang til selve maskinvaren på Windows, til grunn gir å ha dette laget er u kan ha forskjellig maskinvare fra leverandører installert på ur pc, men vi generalisere funksjonalitet ved abstrahering et lag, og at lag forutsetter at en begrenset amout funksjonalitet vil alltid være til stede.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back