kommunikasjon graduation-prosjektet

A

ahmed_nasr

Guest
hei alle sammen,

jeg er ny i dette fantastiske forumet og jeg elsker det ....

Uansett, jeg håper noen kunne hjelpe meg med en ide for meg oppgradering prosjektet ...

Jeg vil gjøre prosjektet innen kommunikasjon ....Jeg har noen bakgrunnskunnskap om GSM og CDMA ....og jeg er villig til å fortsette i dette feltet ....

så noen ideer folk?.....jeg ville være takknemlig for alle ....

Arbeid i Interleave division multiple access (IDMA) den oppgraderte versjonen av CDMA.

i dunno ....i dont vil arbeide med noe som fremdeles er umodne .....Jeg antar jeg wont finne nok info om slikt

prøve dette
http://www.ensc.sfu.ca/people/faculty/cavers/unpubs/Thesis% 20 -% 20Ali% 20Keyvani.pdf # search =% 22modelling% 20og% 20simulation% 20of% 20a% 20fading% 20channel% 22

Jeg tror du har to aproches i prosjektet ditt ......
1 - Arbeid i nettverk som: wifi da WiMax
2 - Arbeid i Mobile Communication som WCDMA-eller UMTS
den nye og gode approch er å arbeide på som både 4G i WiMax som i WiMax er det ny protokoll kalt 802.16e som benytter WiMax teknologi i mobil kommunikasjon.
samlet er det grunnleggende at man må studere før du går i alle felt .....
Jeg har mange Resourses om det så falt fritt til å be om alle ting du vil ......
Mazen

hei Mazen sin glede å sende meg mer informasjon

I `m Mahmoud og i` m nytt medlem og på vei for oppgradering prosjektet

og dette er det området i `m interessert i

takk på forhånd

noen har en ide om hvordan de skal iverksette maskinvaren i en GSM-jammer i 1800 band GSM?info er tilgjengelig for 900 en, men ikke for 1800!

Thanx for the Nyttig Project Document.

Med vennlig hilsen.

Det er ikke mye diference implementere GSM 900 og GSM 1800-jammer, ligger forskjellen kun i nedlink hyppigheten av boten bandet s som u være nødt til å ta hånd om.Bare bruk VCO IC som har utgang frekvens lik nedlink hyppigheten av 1800 band.
IC er CVCO55BE; The output frekvens er 1785-1900 MHz.
Hvis dette IC er avaiable i Pakistan fortelle meg.Lagt etter 7 minutter:HI, jeg implmenting dual band GSM jammer, GSM 900 og GSM 1800.
Men jeg har problemet i RF-delen, jeg er ikke i stand til å finne VCO ICs.ICs er
CVCO55BE, dette er for GSM 1800.The output frekvens er 1785-1900 MHz og produksjonsgapet
makt er opptil 5 dBm.
CVCO55CL, dette er for GSM 900.The output frekvens er 925-970 MHz og produksjonsgapet
makt er opptil 8 dBm.
plz fortelle meg noen erstatning plz det er svært viktige i am waiting.Thanks

hei,
hvis du har grunnleggende av CDMA deretter WCDMA planlegging og optimalisering er lurt.

Plz hjelpe meg, noen fra Pakistan gjort prosjektet på Cell phone jammer.

CVCO55BE; CVCO55CL, er ikke tilgjengelige i pak de `ll hav 2 b importert fra Farnell.men gjør de jobben ritus?

Ya de gjør jobben ritual,,,, men nå wt å gjøre nå?
noen erstatning 4 disse ICs,, eller u vite noe annet IC som dette tilgjengelig i PAK?

VCO ics er ikke tilgjengelig i Pakistan 4 at de ikke er gjort i pak.u er nødt til å importere dem fra Farnell eller Mouser online.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back