Konfigurere Cadence, plz Hjelp

J

jn_mohit

Guest
Jeg vil bruke Cadence tilpasset IC design suite (skjematisk fange, analog artist osv.) for min analog design avhandling.

Vi har det i vår University, men ikke noe jeg vet om er å bruke det, eller har brukt nylig.Jeg vet at plasseringen av Cadence verktøy også alt jeg vil vite er trinnvis fremgangsmåte for å sette opp Cadence NCSU miljø.

Jeg har vært til mange universitet, men oppsettsinstruksjonene er bestemt til universitetet.

Kan noen guide meg med dette, eller gi meg en link til generell Cadence sette opp retninger.

Takk

Pls se vedlegget file.You kan installere ic50 trinn for trinn!

Den Cadence Installasjonsveiledningen gir grunnleggende informasjon og prosedyrer som kreves for å installere CadenceŽ produkter.Mens Cadence Installasjonsveiledningen gir et kort sammendrag av programvarekonfigurasjon (Vedlegg A Oversikt over Software Configuration), bør du henvise til riktig produktdokumentasjonen for detaljert informasjon.
Den mest effektive måten å bruke denne guiden er for deg å bestemme nivået erfaring med systemadministrasjon og Cadence produktinstallasjonen.For eksempel de som har liten erfaring med systemadministrasjon og har ikke installert Cadence produktene minst én gang bør lese hele guiden fra start til slutt.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Alle produkt er det samme
første untar det
andre kjører setup.sh
under følgende trinn, velger Beregnigner softload,
og velge lokale for cdrom og velg Cadence katalogen for produktet du vil oppsett

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back