konforme LMU sjekk av multiplikator

G

gentle_man

Guest
Kjære alle, I mitt design RTL det er datapth elementer som liker c = a * b. Når dataene bredden blir klokere det tar expotional tid lenger. Som har erfaring hvordan man bruker derective både DC syntese og LMU til å gjøre dette progroess raskere, kan du hjelpe. Også hva dokumentet kan du dele meg? takk

Jeg forstår ikke dette også. Venter på noen forslag. I LMU, må en Ultra Liscence brukes til å sammenligne komplisert "*", ellers vil det ende med abort. I min nåværende løsning, vet jeg ikke bruke noen "*" i det hele tatt. Jeg designe multiplikatoren for hånd, så problemet løst uten avbrudd i LMU. Men dette er ikke det beste svaret.

hei har u prøvd følgende swtiches i LMU VPX satt datasti alternativet-auto-ordrik VPX analysere multiplier-cdp_info VPX analysere datasti-innsats høy Am ikke familier med DC, men bruker LMU, og når databaner blir kritisk disse kommandoene vil bidra til å analysere mer,,

Hei, raju3295, takk for svaret. Egentlig prøvde jeg disse kommandoen før og det hjelper ikke mye.

hei WKONG er forvirret med "I Design multiplikator hånd" hva u mener med dette,,, ru kommer til å generere alle backend visninger for denne eller bare front-end visninger, og kan u ta litt smerte i å utarbeide hvordan gjør u utforming multiplikator

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back