konvertere. A51 til. hex hjelp uvision

T

tigerraj

Guest
Egentlig Jeg bruker Keil kompilatoren for å utvikle program for atmel mikrokontroller. ved hjelp av c. IT er å gi korrekt hex-kode for 89C51. Jeg bruker topptekstfilen at89x51.h Men da jeg prøvde å utvikle samme program for 89c2051 med header-fil at89c2051 det er ikke genererer riktig ut satt da jeg prøvde på C-språk Men igjen når jeg prøvde å utvikle samme program på montere språk. det fungerer for begge. så hva er problemet med 89c2051.

Trenger din kode for å gi en løsning. Det synes Keil fungerer fint. Problemet skal være med koden Nandhu

det vil være noen feil i koden. kompilatorer kan ikke gjøre noen mistake.check koden på nytt.

Egentlig Keil genererer hex-filen, men problemet er når jeg lastet den hex-filen til programmereren (i mitt tilfelle jeg bruker Universal Programmerer Microflash) det viser alle hex innhold i den aktuelle minneplassen for 89C51 eller 89s51 men når jeg velger 89c2051, det vil ikke vise hex innholdet som skal brenne i brikken. For denne rampete oppførsel ved programmerer, cann't jeg si det er problem i denne programmerer også, fordi jeg var bruker samme programmerer og samme hex fil 1 måned siden. men nå er det det viser noen feil. for dette jeg tenker på Keil genererer startadressen utover ROM adresse. Det er derfor det ikke er synlig i Programmer-adresse Map

Prøv å installere programmerer programvare. Hvis det ikke løser problemet prøve å installere Keil for Nandhu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back