Konvertering av. MCS hex fil inn JTAG bit stream

A

appud

Guest
Hei Alle,

Jeg trenger å vite hvordan JTAG konvertere MCS hex fil inn JTAG bit stream.JTAG bit strømmen blir, avhenger av enheten som vi bruker.Hvordan kan vi konfigurere PROM gjennom software (vi har tilgang til JTAG grensesnitt).Takk,
Appu

Har dere noen løsning ..?
Jeg er også ser frem til det samme ...
Hver bedrift har sin egen programvare for å laste ned bit strømmen til FPGA eller PROM.
Ved flittig USB JTAG programvaren brukes til å konvertere bit filen til Intel Hex Format.
Jeg søker materialet for USB JTAG design og nødvendige DLL-filer.
Kan noen har noen ide ...?...

Hi lavesh,

Jeg dint fått noen svar til nå.Likevel er jeg søker etter den.Kan vi dele våre funn, slik at vi kan gjøre det.Jeg fikk noen XApp notater.Jeg gått gjennom det, men jeg fant det ikke så nyttig.Jeg vil gi u de XApp notatdetaljer.XApp 1053, 975, 500, 424, 058.Hvis jeg får noe jeg vil fortelle u know.

Takk,
Appu

Leverandører bruker ulike metoder for å implementere enheten programmering innen IEEE standard JTAG grensesnitt.Det anbefales at de respektive JTAG kommandoer (skanne kodene) er dokumentert i BSDL (boundary scan beskrivelse språk) filer.Bortsett fra programmeringsverktøy med bestemte maskinvare, de fleste leverandører leverer kode eksempler embedded JTAG programmer, for eksempel å bruke JTAG grensesnitt fra en innebygd for enheten programmering.De kan være en veiledning for å utføre JTAG programmering gjennom generisk maskinvare,
f.eks FTDI USB-til-JTAG konverter.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back