kraft for fremtiden behage hjelpe

S

stephen-7486

Guest
jeg postet en lignende topic for en stund siden, men fikk bare en cupple treff hvis noen vet om en høy strøm positiv til negativ spenning (5 kVA eller mer) omformer av noen frekvens eller hvordan du endrer en lav strøm converter kan du poste informasjon eller schematics om hvordan du gjør dette. dette er å gå med en generator som jeg har desined som allerede fungerer og går av strømmen som genereres av seg selv under normal drift. det er ikke stille evighetsmaskin, men det er nære Enuff. mange takk steve ps: alvorlig dette er for et prosjekt for å endre grønn energi krise for bedre menneskehetens behage hjelpe: idea:

Med så mye makt, ville du heller ta den av så nær kilden som mulig jeg forventer. Kanskje en annen svingete på generator, eller en motsatt fase likeretter pakke, etc. Doing 5kW med elektronikk betyr lossing kanskje 1kW av varme ved full last.

im designe en inverter å kjøre med generator og skal kjøre ganske stor heatsinks men ikke at vimset fordi det dosent bruk Fule til å kjøre eller starte så THIERS ikke noe problem med det nivellering en bakgård hvis det blåser opp steve

Jeg gjør en omformer med høy strøm og lav spenning. kan du gi mer informasjon slik at vi kan gi deg en ide.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back