kraftig søkemotor tips

G

ghettoman

Guest
For de av dere som er kjent med den interne driften av sikre servere (passordbeskyttet) du allerede vet at det er vanligvis et bilde eller to som faktisk er sikre og når html siden prøver å laste dem du får passordet skjermbildet ber deg om å logge Disse tipsene og litt fantasi kan få deg laste ned alt ditt hjerte ønsker på kort tid (mp3-filer, videoer, bilder, programmer, etc.).

Jeg vil bare legge inn noen av de strengene jeg bruker, og la fantasien gå vill.Jeg synes at det å gi for mye info mater lat og jeg er ikke i det hele tatt.

1.Bruk denne i anførselstegn "indeks av" Dette er sannsynligvis den mektigste av alle når den kombineres med andre ord.
a.Noen av spam nettsteder og andre tunge søkemotor annonsører har fått lurt til denne formen for søk og har begynt å linker til deres spam (pop up-områder) i løpet av disse søkene.En måte å bekjempe dette på er å annonsen noen sverger ord til "uten ordene" boksen under avanserte innstillinger.

2.Ønsker du å søke et område som ikke har en søkemotor eller ikke vil sette sitt godsakene på det hvis de gjøre?Sett denne setningen akkurat nettstedet: foran søkestrengen og sette området umiddelbart etter.Du kan bruke denne nettadressen hvis det er forvirrende: http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_qdr=all&q= site% 3A & btnG = Google Search
eller bare gå til avanserte innstillinger og se for domenet alternativet.Vær oppmerksom på søkeordene som avansert søk området setter i søkefeltet, så mange av disse kommandoene kan kombineres i baren, men ikke på forhånd søkeområdet.Et eksempel på dette vil være: Du kan ha flere eksakte setninger ( "ord inni sitater") bare ved å sette sitater rundt mer enn én setning i søkelinjen.

3.Hvis du ønsker å innskrenke "indeks av" søk kan du annonsen "parent directory" i anførselstegn i tillegg.

4.OK, her er en test streng til å vise akkurat hvor kraftig dette søket."indeks av" mp3 eminem Husk at du kun ønsker å klikke på lenker som ser ut som dette:
Index of / mp3
Index of / musikk / Eminem - Eminem Show
Index of / tstech / audio
osv.

The Index of vil være i "Fet", være start ord og vil ha skråstreker ofte følger med mer skråstreker.

Denne koblingen gir en god demonstrasjon av dette i handling.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_qdr=all&q= % 22index av% 22 mp3 Eminem & btnG = Google Search
Legg merke til den informasjonen jeg satte i søkeboksen.De første 12 lenker på dette eksempelet er alle gode.

Søk fravia med ordene "google" for en full tutorial om denne søkemotoren og andre til å

det bidrar til å begrense antall kommersielle nettstedene du legger i "index of /", betyr det ikke kutte dem helt ut, men det synes å kutte antallet ned betydelig

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back