Lås AVR bare å slette plz hjelpe.

C

cesarman

Guest
Hei til alle, kan noen hjelpe plz.

Jeg kjøper litt juks for Spars, men noen AVR AT89CXX, AT902313 kom låsen, gjør jeg ikke bryr seg om firmware bare slette AVR for annen bruk.sin holdning til å gjøre det.Beklager meg dårlig engelske.Takk.

Hva programmering sheme bruker du?bruker du parallell eller ISP-programmering?
AT89CXX har ikke støtte for ISP, og så du kan ikke si fordi brikken er låst, kan du ikke programmere den.Dette er den samme for AVRs.Hvis du Lås chip du bare ikke kan lese tilbake cihp fastvare, men du kan slette og programmere brikken.

Vennligst utdype problemet ditt litt mer.

Farshid

Takk for sluttet svaret.

du Rigth jeg prøve igjen på at89cxx og la de meg slette ..men ikke AT90S2313 sin holdning til å låse en AVR å slette?

Jeg prøver 2 forskjellige programmerere, og i bruk to nye 2313 og de fungerer.Jeg kjenner de andre AVR er gode fordi de kom med førte scaner kit.men jeg savnet for et annet prosjekt.

noen ideer.

AVRs har ISP-mulighet, noe som betyr at de kan programmeres av en enklere brukergrensesnitt kalt ISP.Men er det noen Fuse Bits at hvis du programmere dem da brikken ikke ville være programmert av en ISP programmerer noen Longe som Nullstill Pin / Oscillator / Etc.
I slike situasjoner må du ha en parallell programmerer til å slette brikken tilbake til defualt fabrikkinnstillingen.

Farshid

ok, så jeg må finne en parallell programmerer å slette, takk for all hjelp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back