løse ligningen

F

fatma1000

Guest
Jeg har veldig stor ligningen Jeg ønsker å løse det i matlab eller noen metode behage hjelpe Jeg trenger fra det W1, W2, b1 og b2 1 har alle parametre og har fire par B2 og w hilsen

hei prøve å lage en matrise for b, w og d variabler og ødelegge din ligningen for fundamental matrise ligningen.

Jeg trenger å løse det numerecal jeg har en kurve som representerer denne ligningen så kan det være som kurvetilpasning jeg trenger å hjelpe meg hvordan kan jeg løse det numerecal

jeg trenger noen hjelp til å forstå kurvetilpasning og å programmere den i C + + så jeg trenger som kode for å gjøre kurvetilpasning i c + +

kan du hjelpe meg i å bruke matlab kurvetilpasning hvis du har ett enkelt eksempel med hensyn

Jeg har en ligning whin jeg differntiat det jeg fikk ligningen over og jeg har kurven av denne ligningen over og jeg trenger seks parametere fra alle thes informasjoner jeg har 1) ligningen over 2) trenger kurve av denne ligningen mellom B2 og wi w1, b1 , d1, w2, B2 og D2 kan du hjelpe meg? hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back