Laptop går i dvalemodus

R

raviraj_162

Guest
Jeg har hp dv2819tx Min laptop var ikke starter så jeg konsultere en tekniker han fortalte meg at nvdia styret har samme problemene. Så han reparerte det og fortalte meg at jeg har endret den grafiske delen. så etter 8 dager møter jeg samme problemet. Han reparerte det igjen og jeg møtte samme problem 3 ganger. Så prøvde jeg på mitt nivå, og det fungerte. men jeg tror ikke at han har jobbet med MB. Nå er min lappie fungerer, men etter en tid går den til dvalemodus automatisk. Er det MB problem eller oppvarming problem eller lcd kabel problem? Plz hjelpe meg

Hei Mr.Ravi, er det en MB NVIDIA GRAFISK CHIP problem.it er ikke dvalemodus eller lcd kabel problem. 1. Når den bærbare få over varme du vil møte denne problem.after du revisjonsstans i 2 timer, så du på den bærbare datamaskinen vil det være fungere fint, men det samme problemet gjentas igjen .. 2.better du sikkerhetskopierer alle dataene først ... hvis du tror det er hipernation problem prøve dette gå til kontrollpanel - se strømalternativ -velg velge hva lukker lokket gjør .. ikke gjør noe [/ B ].... nå du prøver lukke den bærbare datamaskinen og deretter åpne ... hvis du ikke ser det samme problemet det er ikke en dvale problem.conformed nvidia chip problem. hvis tror det er lcd-kabel problem prøve dette, koble ekstern skjerm i din laptop.now strøm på laptop.now youcan se både LCD $ lcd-skjermen display.now du lukker LCD-skjermen ... hvis ekstern monitor bare komme skjerm ... det er lcd-kabel eller LCD-skjermen prolem. bye ..

Jeg har hp dv2819tx Min laptop var ikke starter så jeg konsultere en tekniker han fortalte meg at nvdia styret har samme problemene. Så han reparerte det og fortalte meg at jeg har endret den grafiske delen. så etter 8 dager møter jeg samme problemet. Han reparerte det igjen og jeg møtte samme problem 3 ganger. Så prøvde jeg på mitt nivå, og det fungerte. men jeg tror ikke at han har jobbet med MB. Nå er min lappie fungerer, men etter en tid går den til dvalemodus automatisk. Er det MB problem eller oppvarming problem eller lcd kabel problem? Plz hjelpe meg
Gå til Min datamaskin, nå høyreklikk på stasjonen der operativsystemet er lastet inn og klikke på eiendommen alternativet et popup-vindu åpnes nå deretter Diskopprydding alternativ: derfra sjekke opp for midlertidig hibernating filer og rense den, så jeg tror systemet vil aldri gå til dvalemodus. Hvis det likevel fortsetter, kan da være problemet med grafikk chip.

Tanks kalimuthu Dens nvdia brikkesett problem becoz som u fortalte det til å fungere fint, men når det går for lang tid det går til dvalemodus på grunn av overoppheting. Wht jeg gjøre nå? Jeg har reparert den for 3-4 ganger Teknikeren fortalte meg at hver gang han har endret den grafiske brikken Fortell meg wht å gjøre jeg trenger å endre MB eller det kan repareres? Fortell meg omtrentlige utgifter Burde jeg foretrekker servicesenter eller andre tekniker?

Hei bedre gå til ny laptop hvis du endrer nye hovedkortet også samme problemet gjentar igjen: grin:..: -?

Takk for ur råd, men som problem er relatert med nvidia brikkesett, nå tror jeg har hk begynt å bruke ulike grafiske chips. Hp er i retten mot nvidia for overoppheting chips nå whts ur forslag?

ville en av dem laptop står med fansen under hjelp? yeah bråkete, men! og hva laptop merke / modell er det?

Vel, jeg har et annet brikkesett i Canis Lupus mitt, men jeg løste min oppvarming problemet ved å sette to kulepenner under den. Noen ganger er enkel og billig kan gjøre jobben.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back