Lave kostnader frontpanel?

W

Whoops

Guest
I dag er det flere PCB-produsenter som kan produsere PCB `s for prototyp for en fornuftig pris.

Jeg var vandrende av det er noen firmaer som kan gjøre frontpanel for prototyper.
(Utskrift av teksten, og cuttong ut hull)

Alle her vet at et selskap som gjør det?

Whoops,

hvilken frontpanel du leter etter?Jeg har nylig søkte på selskaper som produserer skreddersydde c_P_C_I frontpanel for min prototyp bord, men det synes for meg at ingen selskap var interessert i å produsere bare 1-5 paneler.Hvis du er ute etter (egendefinert) c_P_C_I frontpanel, ta en titt på APW hjemmeside - de tilbyr A_C_A_D maler som du kan endre for å passe dine behov.

hilsen

Maddin

http://ww * w.pac * tec * enclosures.com / de * sign.htm
http://ww * w.ser * pac.com / kunde * omization.asp

Nesten alle vedlegg produsenter vil hjelpe
du design / dikte paneler.Enten eller ikke
det er kostnadseffektivt vil avhenge av hvilken type
mengden du trenger.Setup kostnadene vil være
samme om du bestiller 1 eller 1000 paneler.

Avhengig av dine behov, kan det bare
være lettere å gjøre det selv.Du kan kjøpe
kreves slag / dør for enhver størrelse / form hull,
men de kan være dyrt.Hvis du trenger bare en
par stykker, en bore trykk og et utvalg
av filer og sandpapir kan gjøre jobben nesten
også.På etiketter, jeg
har hatt flaks utskrift
den speilbilde på tykke åpenhet ark.
På den måten utskriften er beskyttet.Enda en
Teknikken er å bruke en laminator, for eksempel
seg fra X_y_r_o_n, å bruke et transparent
limet på trykt forsiden av etiketten, deretter
du kobler den til baksiden av en klar frontplaten.
Du kan gjøre noen svært profesjonell jakt
paneler på denne måten.

Hilsen,

Kal

Jeg snakket om veldig små antall som 1 eller 2 stk.Utgangspunktet DIY er mulig, men guess I `m kanskje litt late.Ofte må ha en skjerm og knapper (firkant hull) gjør dem selv er svært tidkrevende og resultatet kan lett bli svært dårlig.
Jeg antar det må være noen selskaper der ute som kan gjøre klippe hull basert på et CAD for for fornuftig pris.utskrift av teksten er mindre viktig, men kan også gjøres ved CNC ..

For DIY jeg bore panel meg da ink-jet print på full side etiketten klebende ark fra Avery.Da jeg trykker på klare selvklebende Laminering ark og klippet det hele med en barberhøvel kniv.Ser svært profesjonell og er langvarig.Heller ikke for hardt for 1 eller 2 stk.Også sjekke ut rippedsheets.com for rekvisita.

En enkel måte å utforme en egen tilpassede frontpanels er å la en krets-bord produsenten som er rettet mot produksjon prototype grupper å gjøre frontpanels for deg ved hjelp av glassfibre circuitboard materiale.

En venn av meg bruker å gjøre det, det laminat (FR4) er mulig å komme i flere forskjellige farger,
kan han bruke den svarte de.Deretter er det enkelt å la ha teksten trykt på circuitboard og nødvendig hull og cutouts gjøres også.Du kan på den måten design hele frontpanel i vanlige circuit-board design software og se til at du ikke har noen cupper spor på forsiden (du kanskje at på baksiden for skjerming formål) kan du få skreddersydde ganske profesjonelle -se frontpanels for din søknad i små kvanta til svært lav pris.

/ Pim

Den beste og billigste måten jeg synes er å trykke på frontpanelet på Overhead papir og laminat det.Dette er så kuttes til riktig størrelse og limt på frontpanelet med klare lim langs kantene.Bryterne og potensiometre
osv. også bidra til å holde panelet på plass.Jeg har brukt denne metoden for mange ganger.

Hei,

Hvis du leter etter Machined Aluminium frontpanel, ser ikke lenger enn

http://www.schaeffer-apparatebau.de/English/index.htm

De er svært konkurransedyktige priser, gir de gratis programvare for oppretting av paneler og det kalkulerer kostnaden.

-PSI

Har du linken for prototyp pcb produsenten (sende filen og betaling være tilkoblet Internett)?

Jeg foretrekker de som er i Asia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back