LDPC koder over GF (q)

M

Moshu95

Guest
Har noen allerede jobbet med dette emnet?
Jeg jobber på den og jeg ville nyte å snakke om det med folk som allerede har arbeidet med den.

Jeg arbeider på dette aspektet.Jeg vil også få glede av å snakke om det!
Hvilke sider er du arbeider med?Dekoding, koding eller konstruksjon?

Faktisk vil jeg gjerne snakke om dekoding.
Jeg
har implementert Progressive Edge Vekst algoritme og bruke den for binære LDPC kodene slik at jeg vil bruke den for ikke binær LDPC for øyeblikket.
Jeg skal ta en titt til bedre konstruksjon så snart jeg vil ha en dekoder.
Men det finnes forskjellige dekoder for ikke binær LDPC koder og jeg ville finne flott å ha en strøm tilbake fra noen som allerede har gjort en dekoder for ikke binær LDPC koder.
Har du gjort en dekoder?Hvis ja, hvilken har dere valgt og hvorfor?
Med vennlig hilsen,

Jeg
har nettopp gjort det nonbinary LDPC koder, og gjorde litt arbeid på dekoding og rettferdig sett om det FFT QSPA dekoding algoritme.
Jeg tror at du kan bruke FFT QSPA hvis u bare ønsker å teste ytelsen på paritetsbit sjekk matrice.
Min forskning på konstruksjoner av H hovedsakelig på strukturert konstruksjoner.
Hvilken implementeringer har du brukt for simulering, Matlab eller C-språk?Det tok lang kjører hjelp MATLAB språk for simulering?Jeg vurdere å bruke C språk nå.Kunne du gi meg noen råd?
Takk!

Jeg jobber på den og jeg ville nyte å snakke om det med folk som allerede har arbeidet med eller arbeider med den.
Så alle som ønsker å disscuss dette aspektet kan kommunisere med meg!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back