LDPC programvare (Matlab) + sum produktet algoritme

M

marceleza

Guest
Hei, jeg studerer LDPC koder og jeg trenger et LDPC programvare i Matlab. Er det noen som kan hjelpe meg? Takk!

Tusen takk. Men, faktisk, jeg har disse filene allerede ... Hilsen

Her er noen koder jeg utviklet for LDPC. Alle av dem er for hard avgjørelse bit-flipping algoritme. Håper dette hjelper. Jeg vil være å oppdatere koder fra tid til annen. Du kan besøke [url = http://manokan.wordpress.com/2007/06/12/my-matlab-codes-for-ldpc/] linken her [/url] for oppdateringer

så mange, noe som er tilstrekkelig for en ny comer av dette feltet

gi meg en best mulig kilde for tro propogation dekoding for LDPC. Er bit-bla bedre eller tro propogation.

hei jeg jobber også med troen formering algoritme for ldpc koder, kan noen hjelpe meg å finne noen eksempler på koder om troen forplantning fortrinnsvis skrevet på matlab? Thanks

Kan noen hjelpe meg å finne noe programvare som handler om Finite-geometrier basert LDPC kodene? Jeg har en del forvirring i kodingen algorim.

De fleste av matlab koder granen LDPC på nettstedet er designet for Gaussian kanaler. Jeg er forvirret om det er mulig å bruke samme kode over noen fading kanaler også? Hvis nei, enn hva som bør endres slik at koden for AWGN kan brukes over fading kanaler som Rayleigh. Vennligst foreslå ..

ja selvsagt endre støy ligningen i koden din for falming channle ønsker deg lykke til

[Quote = bestyang] så mange, noe som er tilstrekkelig for en ny comer av dette feltet [/quote] bit-flipping er lettere for en ny comer

kan du laste matlab kode for EG og PG ldpc koder (Shu lin bok).

kan noen hjelpe meg ut her ... kan vi generere en fast størrelse LDPC matrise bruke matlab veldig lett f.eks 32 400 * 64 800 .. Men hva om jeg vil endre dim av Matrix min .. for si 100 * 200 .. noen noen ide. sparsom matrix hjelper litt, men Matlab gir en errror sier at det må b noe som definert over GF (2 ).... driver meg til vanvidd ... noen gi meg ideen og koden eller noe ......: cry:: cry:: cry: Takk alltid ..

Elo .. er en student også .. Jeg gjør mitt siste året prosjekt om evaluering av GSM-systemet ved hjelp LDPC codes.Am ikke å få en graf over fossen for BER! Hva kan du foreslå meg? Thanks

Vennligst svar meg fort .. Jeg trenger å sende inn noen grafer og målinger for å fortsette mitt prosjekt. Takket [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 4 minutter: [/color] [/size] [quote = khaldoon99] Hei jeg sjekket det, det fungerer veldig bra [/quote] Hvilken bør jeg kjøre først? ? Fordi når du kjører Encode.m, jeg får ugyldige og søppel verdier for BER etc etc ... og spørre meg noen innspill som jeg selv don, t vet hva de variablene for .. Det er ingen kommentarer. Am få noen problemer med det kan du hjelpe meg ... Det er udefinerte variabler i andre mfiles også ... Takk på forhånd

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back