LDPC programvare (Matlab) + sum produktet algoritme

M

marceleza

Guest
Hei, jeg studerer LDPC koder og jeg trenger et LDPC programvare i Matlab. Er det noen som kan hjelpe meg? Takk!

Tusen takk. Men, faktisk, jeg har disse filene allerede ... Hilsen

Her er noen koder jeg utviklet for LDPC. Alle av dem er for hard avgjørelse bit-flipping algoritme. Håper dette hjelper. Jeg vil være å oppdatere koder fra tid til annen. Du kan besøke [url = http://manokan.wordpress.com/2007/06/12/my-matlab-codes-for-ldpc/] linken her [/url] for oppdateringer

så mange, noe som er tilstrekkelig for en ny comer av dette feltet

gi meg en best mulig kilde for tro propogation dekoding for LDPC. Er bit-bla bedre eller tro propogation.

hei jeg jobber også med troen formering algoritme for ldpc koder, kan noen hjelpe meg å finne noen eksempler på koder om troen forplantning fortrinnsvis skrevet på matlab? Thanks

Kan noen hjelpe meg å finne noe programvare som handler om Finite-geometrier basert LDPC kodene? Jeg har en del forvirring i kodingen algorim.

De fleste av matlab koder granen LDPC på nettstedet er designet for Gaussian kanaler. Jeg er forvirret om det er mulig å bruke samme kode over noen fading kanaler også? Hvis nei, enn hva som bør endres slik at koden for AWGN kan brukes over fading kanaler som Rayleigh. Vennligst foreslå ..

ja selvsagt endre støy ligningen i koden din for falming channle ønsker deg lykke til

[Quote = bestyang] så mange, noe som er tilstrekkelig for en ny comer av dette feltet [/quote] bit-flipping er lettere for en ny comer

kan du laste matlab kode for EG og PG ldpc koder (Shu lin bok).