lese / skrive til en AT25020 EEPROM med SPI

J

john2020

Guest
Hei alle!

Jeg bruker C167CR-LM mikrokontroller med 2K serial EEPROM (AT25020).Jeg leste dataarket av den samme og fra hva jeg forstår å lese den serielle EEPROM jeg må først trekke CS lav, skriver kommandoen til å lese så pass adressen og deretter skrive litt søppel i EEPROM å skifte klokken og få dataene ut.Jeg gjorde akkurat det samme, og hadde ingen hell.

Second jeg ønsket å skrive inn i det og fulgte skrive sekvensen er beskrevet, men var også ute av lykken.

Kan noen hjelpe meg med et eksempel kode i C. Jeg søkte på nettet for noen eksempler for å skrive og lese fra serial EEPROM's, men kunne ikke finne noen.Jeg ville bli veldig glad hvis noen kan peke på meg noen.

Hilsen

john

Hei John,

Ditt siste besøk var på 11/25/05 16:56.

http://www.keil.com/discuss/docs/thread4223.htm

hei Silvino

Jeg aksepterer at min venn hadde besøkt det siste dag, også var det med hans samtykke at det samme spørsmålet ble stilt her, ettersom det var postet av min venn there.You kan bare ikke si at jeg bare kopiert og limt inn her, hvis det ble gjort, var det bare å klargjøre visse aspekter av vår pågående project.there var absolutt ingen andre dårlige intensjoner bak that.i fikk mange svar her for prosjektet og vi er i stand til å avklare visse ting, som ikke var klart for oss . jeg vil sørge for at dette ikke vil skje her lenger, vil spørsmål ikke bli gjentatt lenger.
hilsen
john

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back