Leter du etter den pinout av P521 Optokopplare

M

mandriva

Guest
Hei My Friends, Siste dag fikk jeg en P521 optocoupler. Men jeg er ikke i stand til å finne noen dataarket for det. Jeg trenger bare å vite sin pin-konfigurasjon. Men jeg klarer ikke å finne den. Noen nyttige ideen vil få belønning i paradiset.

Jeg synes å være ute av stand til å legge ut en link i øyeblikket, men google Toshiba TLP521 - det bør få deg databladet. Keith

Hei Kjære, kan jeg ikke finne pin tall på elementet som det er ingen tegn bestemmer element start og slutt. Jeg har festet element image. Også kan du beskrive hvordan du kobler sin produksjon til en mikrokontroller. Takk.
7_1273827458_thumb.jpg

Ditt bilde er litt for liten, men hvis du ser på diagrammet øverst i høyre hjørne av datablad du vil se det er en flat på saken sammen pinne 1 & 2. Jeg har lagt den inn under: Keith.

Jeg håper ur i stand til å finne ut pin 1 i den enheten

7404 er ikke nødvendig .. også konfigurasjonen er avhengig av hvordan du vil at output dvs. aktiv høy eller lav, invertert eller ikke omvendt.

Hei Kjære, har jeg bygget en telefon ring detektorkrets. Jeg har koblet til Ring (Red) ledningen til pin 1 av optocoupler tøff en kondensator og en motstand i serie og har koblet Tips (Green) ledningen til pin 2 gjennom en 1N4007 diode. kondensator - motstand er parallell med diode. Så jeg har koblet pin 4-5 V. Jeg er nå å få vedvarende-4.80V fra pin 3 selv når telefonen ringer og linje er spenningen er i endring når telefonen ringer tilstand. Vennligst hlp meg. Takk.

vurdere pin 5 i denne kretsen som pin 4 og pin 4 som pin 3 ...: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back