Leter du etter info for Bode tomt på trinnet motor

B

bunalmis

Guest
Jeg ser Bode tomt på trinnet motor. Step motor navn og modell ikke importand, jeg interesse ved å bare spole induktans, motstand og treghet i rotor. Eventuelle web eller dokumentasjon?

trinnet motor kontroll er åpen sløyfe, ikke lukke loop, så jeg tror det Bode PLOT er ikke nyttig for deg!

[Quote = tryagain] trinnet motorisk kontroll er åpen sløyfe, ikke lukke loop, så jeg tror det Bode PLOT er ikke nyttig for deg! [/Quote] Jeg designe en høy ytelse kontroller for steg motorer. Mitt prosjekt har lukket strømsløyfe og dette er ikke enkelt chopper.

godt, er nøyaktig modell ot stepper motor ulineær, og du må ta hensyn til dette. Vent meg og jeg wil sende deg noen artikler relatert til modellering av stepper motorer og deres lukket sløyfe ytelse. Neb, ..

Kan være nyttig. Hvis du trenger mer informasjon om PMSM modellering fortelle meg. Jeg forstår hvis du er fokusert bare over kontrollen over fasestrømmene du kan modellere systemet så enkelt RL krets som første tilnærming kan du introdusere begrepet av indusert spenning og tilnærmet det lineære uttrykket

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back