Leter du etter maskinvare for trådløs kommunikasjon

B

buts101

Guest
hva er verktøy (hardware) for å oppnå wirelless kommunikasjon? for eksempel overføring av tekst fra pc og vise det på LCD trådløst ... plz foreslår ... takk

Berkeley BEE enhet og u kan prøve vanlig trådløs router 802.11a/b/g til dataoverføring. alle ting u trenger å gjøre i programvare.

Jeg vet ikke verken 802,11 eller bluetooth ... men fortell meg hvilken av dem ville være lettere å lære og innebygd dem i prosjektet mitt? takk

Hei buts101, kan du bruke RF moduler. Disse modulene opererer på 433,92, 418 eller 315 Mhz., Samme som standard TLP & RLP 434 moduler, men de har gjort betydelige endringer i størrelsen av enheten. De er SAW basert og tilbyr ca 100 meters rekkevidde i Line-of-Sight drift skjema 2-12 volt. Den nye versjonen har en datahastighet på 4.8KB / s, over dobbel hastighet av forrige versjon og fremdeles gir 16DBm utgangseffekt av under 20mA av strøm. Modulen benytter ASK som form av modulering og har både digitale og analoge utganger. Størrelsen og enkelhet av disse enhetene gjøre dem en profesjonell og økonomisk løsning for mange trådløse applikasjoner. Er fullt kompatibel med den eldre versjonen av RLP433 til fordel for personer med eksisterende enheter men vi vil anbefale deres bruk med New RLP433 (A) Modul som de vil gi bedre stabilitet på grunn av den innebygde SAW resonator i motsetning til en LC typen . [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 3 minutter: [/color] [/size] Du klikker: http://www.laipac.com/easy_434a_eng.htm Hilsen, Ezra

Hei Fra mitt ståsted det kommer an på LCD-egenskaper. Noen spørsmål du kan tenke på er, er LCD-skjermen en kommersielle ett eller bygger den? er den koblet til en PC eller PC som enhet? går det å jobbe innendørs og kan kobles til et kablet nettverk? Ifølge svaret er det mange løsninger, er den enkleste selvfølgelig at du LCD kan støtte conexion et LAN, så kan du bruke en trådløs server for 802.11a/b/g. Hvis LCD woks koblet til en PC, kan du ansette 802.11a/b/g eller bluetooth (hensyn, for eksempel avstand og datahastighet vil avgjøre hvilken du bruker) mellom lokale og eksterne datamaskiner, for eksempel se på denne linken for og eksempel http://www.pc-counselor.com/ad-hoc.htm . Fordelene med å bruke dette standarder er at de fleste ot dem er allerede innebygd på moderne bærbare datamaskiner (du må bekrefte henhold til dine programmer). Hvis du ønsker å bygge din egen du trenger ytterligere informasjon. lykke til Sal

data Transformasjon teknikker kan brukes som infrarød & Blue tann for trådløs transformasjon

hva er sikkerhetsrisikoen i bluetooth vs risikoene i infrarøde ..? Takk,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back