leter etter midi bord designer - firmware og pcb

J

jemtone

Guest
Jeg ønsker å starte et forhold med en kvalifisert kode kriger som ville være interessert i å designe et midi i / o pcb som sender midi informasjon gjennom USB til datamaskinen. Koden er alt GNU, helt tilgjengelig for å ta. Jeg er interessert i et utvidbart i / o design, mening, får vi mindre i / o bord og usb til arbeid, og deretter bygge en utvidelse hub for i / o vekst etter behov. Midi - hvis du ikke er kjent med midi enn vennligst ikke svare. Den som vil gjøre denne jobben må vite om midi og har erfaring i det formål og funksjon. takk

Du mener å bo at du vil få noen til å jobbe for deg gratis og deretter få ham løslatt firmware for gratis også? Også anta at personen samtykker - vil du gjøre maskinvaren grensesnitt? Svar disse og jeg ville være villig. Du trenger å spørre meg MIDI spørsmål om - hardware grensesnitt hovedsaklig, så du jeg sikker på at jeg vet noe om det.

Ingenting i denne verden er gratis. Jeg er interessert i å arbeide ut en ordning med god person som er så tilbøyelig til å ta denne jobben på. Enhver midi informasjonen er lett å skaffe. Så hvis du kan designe maskinvare, og eller firmware, og du er kjent med midi og koden, ville jeg være interestee i å diskutere videre

Jeg er ikke interessert i penger, men i det endelige produktet. Jeg kan gjøre både skjemaer og firmware, men jeg trenger noen andre til å teste ut maskinvaren. Mitt oppsett vil bruke PIC18F2550, og har ICSP og USB-tilkoblinger, så det ville være problemfritt. Bruk designe min vil du kunne koble din synthesizer MIDI port til en PC USB port. Er du interessert? [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 2 minutter: [/color] [/size] (? Forresten .. det ser ut fra ditt innlegg som om du allerede har noen programvaren klar er det slik?)

Ja, det kan jeg teste maskinvare og feilsøke systemet, samt bygge pcb-tallet og bistå i å sørge for at designet er funksjonelt og kan sammenlignes med kvaliteten på hva som er tilgjengelig for øyeblikket. Når du sier kobler til PC, mener du helst datamaskin, mac eller pc, som i klasse kompatible plug n play oppdagelse som midi enhet? Dette vil være tilrådelig. Jeg tror vi trenger å flytte denne samtalen nå til e-post. vennligst adresse til e-post .... Jeg sender deg privat melding takk

Du er korrekte. Selvfølgelig programvaresiden vil bruke (krever) MIDI klasse kompatible drivere. For eksempel, kommer Windows XP klar med MIDI USB-drivere. Skrive tilpassede MIDI driverne vil bli for smertefullt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back