liten IP-kjerne i altera CPLD?

7

7rots51

Guest
Hei
Jeg er ny i CPLD og FPGA, har jeg HDLC ip kjerner fra openc0res og ønsker å kompilere det og programmere den til en altera max7000 cpls, kan noen guide meg å gjøre det, hvor mange skritt jeg må gjøre, kan du angi fremgangsmåten for gjør dette job.This kan hjelpe meg å finne veien i kort tid. (Tiden er kritisk for meg)

Jeg vil bruke denne CPLD brikken som HDLC-kontroller (det er ingen HDLC brikken i mitt land).

ha det

Hei,
Siden du sier du er ny på CPLD la oss starte fra begynnelsen.

1.Du trenger MAX pluss II grunnlinjen programvare.Dette er en 10 MB, og du kan laste den ned fritt fra Altera.

2.Neste du trenger en byte-blaster MV ned kabelen.Du kan lage en.De skjemaer er tilgjengelige på Altara stedet Eller hvis du er dårlig tid kan du bestille det.Det koster rundt $ 150

3.Installer driverne for byte-blaster i MAX plus.Det kan ta dager hvis du ikke har riktig litteratur.Et program notat om installasjon ByteBlaster sjåfør for NT / XP er tilgjengelig hos Altera

4.Neste åpne IP-kjerne.Jeg antar det er i AHDL.Du må velge målenheten og kompilere prosjektet.Neste tildele pins hjelp Floor Plan Editor.Rekompilere prosjektet

5.Program enheten ved hjelp av "Programmer".Du må sette opp en Multi-enhet JTAG Kjede og programmet med. POF filen.

OK, var at en primer.
Happy programmering
Sibi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back