logisk spørsmål om hukommelse

D

devendra_devgupta

Guest
Kjære venner
Jeg vil ha en minneplassering (Non flyktige) si "cal" som bare vil øke når noen gang det er noen endring i data i sin adjecent (ikke necessay nærliggende) minneplassering si "faktor".
Jeg vet det veldig enkelt ved å bruke en EEPROM med noen programvare skrevet i hoved kontrolleren til denne linja er lagt Selv designeren kan ikke endre cal.

Betyr dette cal ikke acceble av designeren.Cal kan bare endres (økt) indirekte ved å oppdatere "faktor"

Er det noen enheter tilgjengelig som tjener dette formålet.

Behage hjelpe meg og Enn på forhånd

Mark Zuckerberg rozmawiał z Barackiem Obamą o inwigilacji w Internecie. W podobnym czasie Edward Snowden mówił uczestnikom festiwalu SXSW o konieczności szyfrowania sieciowej aktywności. Czy wolny Internet to przeszłość? O potrzebie ochrony danych i sposobach zachowania prywatności opowiada Paweł Wujcikowski, ekspert ds. bezpieczeństwa Spy Shop.

Read more...

JEG dont vite hvorfor du skal bruke denne typen minne.Men jeg husker denne type minne som skal brukes i caches.If i en buffer, tilgang teller algoritme brukes til å erstatte buffer, vil det være en teller som intervaller automatisk hvis dataene i bufferminnet plasseringen er tilgang ....

Enn men jeg mener å si at det bør være noen enhet som EEPROM.For eksempel i UC PC incremets automatisk Jeg trenger at enheten har et register som er fastkoblet på en slik måte at det bare kan leses, og bare intervaller bare når tilsvarende register verdien endres eller oppdateres

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back