Looking for -48V 3A Strømforsyningsenhet

A

Analyzer

Guest
Dear all,
Jeg ønsker å bygge en forsterker som bruker -48V 3A strømforsyning (Som du ser dobbelt spenning -48V) Kan noen lett vei eller bedre en skjematisk?
Takk.

Du bør bruke Toroidal transformator, god rectifier diods (raskt nok) og stor kvalitet caps.Alt dette ting er nødvendig for god forsterker.Også jeg ting som 3A er liten for at du trenger.Det shoud være minst 5Amps transformator.I de fleste amplisfier design er det ikke behov for stabil tilførsel spenning for utdata scene (det bare må bli filtrert nok).For skriving stadiet kan du enkelt lage strøm suply med noen LM317HV.Sjekk dette dataarket kan du finne ut mer.
Amp vil arbeide uten denne, men ikke godt.

Takk skal du much.I besluttet å bygge min forsterker program med TDA7294.But du har rett, jeg tror 3A er liten for min app.Do du har skjematisk?

ta en titt kanskje her:

http://www.elektroda.pl/warsztatowe/zasilaczsymetryczny.html

selvfølgelig Du må bruke om 250W dual Toroidal transformator.Output skal være ca 34 volt, bruk 5 forsterkerne diods og god caps 2x15.000uF/60V eller bedre mer ...blokkere 50Hz med 100nF hetter og du vil få gode / - 48Volts/3A

Prisene her i Polen (lokal butikk) er om:

Trans: TST250/022 2x35V 20 Euro
bro: 1-1,5 Euro
Caps: 5-10 euro

Hmm Takk admin.Then mitt største problem er å finne en god dual Toroidal transformer.I dont vite om jeg kan finne den here.Anyway, jeg vil bruke et sjokk inductor å filtrere 50Hz noise.I håper jeg kan finne them.Thanks igjen .

35v fra transformatoren ble etter vært utbedret rundt 48 volt, (35x1, 41) -1,2 = 48
på denne spenning til tda vil sprenge

for 4ohm drivere bruker en 2x25v transformator og 8 ohm bruke en 2x28v trasformer
den tda trenger rundt 2 forsterkerne, slik at for en stereo versjonen en 150W toroid er enaught

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back