LSF-fil (*. LEF) format spesifikasjoner

B

blue1988

Guest
Hei alle, jeg trenger Cadence LEF fil (*. LEF) format spesifikasjoner. er det nyttig å me.dose noen har en? vennligst legg det eller gi en link. takk! vennlig hilsen,
 
Du finner det i Cadence sin SOC møte bruksanvisningen. Det er et avsnitt om lef_def_userguide.
 
gen0357, takk, kan du attache filen eller gi en link? jeg ikke har en.
 
Folkens, jeg har et spørsmål angående Cadence LEF-format. Hvis du bruker Synopsys LEF-format, kan du enten ha sterke eller svake forbindelser. Her er et eksempel: Sterk tilknytning ----------------------- PIN en retning INOUT, bruke bakken, PORT LAYER METAL6; RECT 48,86 0 54,18 3,64, LAYER METAL6, RECT 81,34 0 86,66 3,64; END PORT Svakt forbindelse ----------------------- PIN A RETNING INOUT; bruke bakken, PORT LAYER METAL6, RECT 48,86 0 54,18 3,64; END PORT LAYER METAL6, RECT 81,34 0 86,66 3,64; END PORT Så spørsmålene er. 1. Hvordan PNR verktøy håndtere dette. 2. Har Cadence LEF noe lignende, og hvis ja, det samme spørsmålet, hvordan Cadence PNR verktøyet håndtere dette. Takk.
 
Hei SSTA, Vi har ved hjelp av tråkkfrekvensen lef.But alt jeg finner i LEF filen er den sterke connection.I ikke sett svak forbindelse. Beklager for det.
 
[QUOTE = blue1988, 807011] Hei SSTA, vi bruker Cadence lef.But alt jeg finner i LEF filen er den sterke connection.I har ikke sett den svake forbindelsen. Beklager for det. [/Quote] Takk for info, blue1988. Så du mente at du aldri har møtt Cadence LEF med svake forbindelser, ikke sant?
 
Takk for info, blue1988. Så du mente at du aldri har møtt Cadence LEF med svake forbindelser, ikke sant?
Ja, aldri møtt den svake format.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top