@ ltium General Usage resultater

• Thread starter Overspenningsvern
  • Start date
O

Overspenningsvern

Guest
Jeg oppgraderte fra Prote1 99 til gjeldende versjon av @ ltium sent i fjor og har installert to siste oppdateringene.

Sjefen har lisensen i hans navn, så jeg får ikke tilgang til de offisielle rådene i det hele tatt.Sjefen også trodde det ville være passende for meg å ha en helt ny laptop så jeg kan jobbe på farten.

Systemet mitt er utrolig treg den
er ikke engang morsomt.

T5750 2.00GHz
Vista 64-bit
4 GB ram
GeForcce 9500M GS

Jeg er på en Wireless-G nettverk med alle prosjekter og biblioteker på serveren.

Hvis jeg dobbeltklikk på et symbol i en skjematisk det tar 7 sekunder for dialogen skal vises.

Det tar 45 sekunder å legge til en skjematisk til et prosjekt.

For alt jeg får jeg seriøst lurer på om det
er styrtet eller om jeg må vente noen minutter til.

Jeg snakker ikke PCB layout her.Grensesnittet generelt er tregere enn mudderet.Du kan ta en kaffepause venter på Fil-menyen for å slippe ned.

Hvis du skriver inn navnet på et symbol, det fungerer som det
er å søke på alle bibliotekene for hver bokstav du skriver inn.Kan jeg stenge det av?

Task Manager sjelden viser dxp.exe gå over 7 prosent CPU.Maskinen er egentlig inaktiv mens jeg venter.

Jeg prøvde å kompilere bibliotekbeholdningen.Det tok cirka en halv time.

Kunne noen fortelle meg om sine resultater og hvilke endringer jeg må gjøre?

Takk,
Overspenningsvern

Jeg er også bruker den nyeste (Winter 09 tror jeg) slipper.Et par enkle forslag.

1 ..Ikke bruk Vista!
2 ..Alltid arbeide med filer lokalt, deretter kopierer du dem tilbake til serveren.

Vi bruker CVS, så jeg kassen min design filer fra serveren og arbeid lokalt.Min maskin er en Pentium 4 3 GHz med 1.25gb RAM, ATI Radeon 9800XT video (så jeg kan ikke bruke 3D).

Denne konfigurasjonen faktisk fungerer ganske bra før jeg får til ting som automatisk ruting 16 lag boards, eller kryss Verifiserer styrene med 2000-3000 komponenter.

John

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back