LVS Feil grunnet Dummy transistorer

M

MohEllayali

Guest
Hallo,

Jeg fikk feil på LVS grunn tilleggskonto transistorer, jeg leser litt om det, og funnet ut at jeg må spesifisere noen filtreringsalternativer på LVS dekk.

Jeg er redd for å gjøre ting på en feil måte, så kan noen gi meg noen forklaringer kan du på de forskjellige alternativene

LVS Filtrer ubrukt alternativet
LVS Filtrer ubrukt MOS
LVS Filtrer ubrukt Bipolar
LVS Filtrer ubrukt Kondensatorer

Det er brev som AB RC
osv. som ikke gjør SENS for meg

Jeg bruker Caliber LVS

Mange takk

Hai min venn, betyr det at LVS alternativet anser som ikke vil si når tilleggskonto transistorer er ikke til stede i skjematisk og vi oss dette alternativet for å fjerne LVS, slik at verktøyet vil ignorere dummies.

Det
er en god praksis for eksempel (og rute) i dummies i skjematisk også.Slik at du alltid har en god oversikt over mulige ledige enheter, og du trenger ikke å kjempe med LVS regler "filtrering.

Ok folkens takk ...Jeg var egentlig på jakt etter en god dokumentet snakker om de ulike alternativene!men jeg får problemer og til slutt trekke tilleggskonto transistorer på skjematisk ...
Du sa at det
er en god vane å gjøre det, men forestill deg at du har ..la si 100 transistorer ...det vil være kjedelige å trekke dem for hånd, er det ikke?
mange takk

vel.hvis du bruker en forekomst navn (f.eks NM <100:1>) for tilleggskonto enheter, kan du bare plassere én forekomst i skjematisk.

Alternativt kan du direkte legge dummies i netlist .....

erikl wrote:

Det er en god praksis for eksempel (og rute) i dummies i skjematisk også.
Slik at du alltid har en god oversikt over mulige ledige enheter, og du trenger ikke å kjempe med LVS regler "filtrering.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back