lydikon forsvinner

F

furqankaimkhani

Guest
min systemstatusfeltet mangler lydikonet. Jeg har SoundMAX-driveren. Jeg reinstallert det. men det hjalp ikke. Jeg gikk til kontrollpanel og i lyder og lydenheter. I volum kategorien, så jeg et alternativ "sted volumikonet på oppgavelinjen". Når jeg sjekket det oppstod en feil. Jeg har lagt det snap shot. Den sier at volumkontrollen ikke er installert. Jeg har re installert lyddriveren, men det hjelper ikke. Hva gjør jeg?

Jeg har SoundMax på min Win XP laptop. Jeg også prøvd å velge alternativet for å vise volumikonet på oppgavelinjen. Jeg tror ikke det noen gang gjorde så konsekvent. Det er gått år på denne måten. Windows er utsatt for denne typen quirky oppførsel. Samme med batteriikonet. Når jeg går på batteristrøm det ikke alltid viser batteriikonet som jeg vil ha det også. Visste du slår av datamaskinen siden dette problemet utviklet? Noen ganger må du gjøre det etter å ha installert (eller re-installere) noe.

ja! Jeg hadde slå av datamaskinen etter re installert. Jeg selv startet datamaskinen og også prøvd en logg av og på. men ingen fordel ...

Prøv å kjøre den "legg til / fjern programmer" kontrollpanelet. Det kan liste opp noen pakke som har å gjøre med lyd, etc. Gå gjennom alle kategoriene. Du kan finne noen pakke / verktøy / innstilling som kan legges til. Eller kanskje det var ødelagt og må fjernes og installeres på nytt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back