magma på Fedora Core 2

A

amarnath

Guest
Hei, jeg er truying magma 4,1 på Fedora Core 2.i får alltid en kjerne dump når jeg starter tool.something som mer kjerne s == 0.does noen har en løsning på dette.

hilsen
amarnath

 
Jeg tror FC2 er ikke en god OS for Magma.Du bør bruke RH7.2, 7.3,8.0 eller RHEL3.

 
kanne jeg installere to versjoner av linuxbut alle andre myke er runing ok ... er det noen måte å løse dette ...

hilsen
amarnath

 
Du kan prøve å sette "LD_ASSUME_KERNEL = 2.4.1", og magma gui bruker jre, bør du oppdatere JRE.Jeg finner jre i magma4.0 kan ikke bruke i fodora.

 
jeg prøvde å sette i gang magma .. men det mislyktes ... men kan noen fortelle meg hvor du finner jre for Fedora Core 2 ... ok jeg fikk jre rpm, men fremdeles ikke virker .. GUI starter ikke likevel holder gir samme core dump .. noen behage hjelpe .. Jeg ønsker ikke å endre OS .. til RedHat 7.2 ...

hilsen
amarnath
Sist endret av amarnath den 27. Des 2004 8:26, endret 1 gang totalt

 
Har noen bruker Fedora Core 3 for EDA verktøy, hvor om kompatibilitet sin?

 
noen har en løsning for å kjøre magma på Fedora Core 2 ...? venter fortsatt ...

 
jre kan finne på www.sun.com, så andre spørsmål kan du prøve å installere Compat rpm, som du finner i CNA du CDROM, og feilen er becase i glibc, kan du bruke "ldd" kommandoen for å finne mantelen bruke som lib deg ikke have.such som "ldd-v *"

 
hello, founhd jeg at dette er missinhg ibrary

(/ lib / LD-linux.so) .2 gått ut med ukjent utgang kode (139). så Hvordan installerer jeg dette.

hilsen
amarnath

 
amarnath skrev:

hello, founhd jeg at dette er missinhg ibrary(/ lib / LD-linux.so) .2 gått ut med ukjent utgang kode (139). så Hvordan installerer jeg dette.hilsen

amarnath
 
hello jimjim2k har jeg installled magma 4.0 på RH 8.0, og det fungerer fine.thanks for hjelp.

Hilsen
Amarnath

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top