M
Mercury
Guest
Hei, jeg prøver å beregne magnetizing strøm av en strømtransformator, men jeg kan ikke finne ligningen hvor som helst. Kan noen hjelpe meg ut? George
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jeg ville være veldig opptatt av å se denne kretsen -. Redusere de magnet strømmen i transformatoren vil være svært imponerende - eller ikke trekke ckt det forestille fra utgang signalet? Hilsen, Orson Cart.det synes mulig at lasting en CT med en transimpedance amp ville ganske mye eliminere magnetizing strøm, mens du fremdeles god følsomhet. Aldri sett denne implementert skjønt
Jeg har gjort noen simuleringer, og transimpedance amp vil teoretisk eliminere magnetizing induktans. Men det er bare sant hvis motstanden den sekundære er null. Hvis ikke, så spenningen skapt av den sekundære gjeldende over viklingsmotstand vil føre spenningen over magnetizing induktans som fortsatt vil føre til noe magnetizing strøm. Så ikke perfekt, men den kan tilby dramatiske forbedringer, så lenge som din byrde motstand er mye høyere enn den svingete motstand.Jeg ville være veldig opptatt av å se denne kretsen - redusere de magnet strømmen i transformatoren vil være svært imponerende - eller ikke trekke ckt det forestille fra utgang signalet? Hilsen, Orson Cart.