Matchet Filter Design for å trekke analoge signaler

D

djalli

Guest
Kan noen vet om Matchet Filter Design for uttak analoge signaler? Konvolutt detektor krets osv.? Enhver litteratur nyttig? takk,

Den matchet filteret fungerer bare for signalet det var designet for. Det i kraft konsentrerer signalet energien på et øyeblikk av tid gi en puls som er lett oppdaget. Jeg vagt husker at impulsrespons av filteret er identisk til den tiden domenet formen på signalet bare snudde i tide. Denne matchet filter metoden brukes på harddisker til å gjenkjenne de biter.

[Quote = flatulent] Den matchet filteret fungerer bare for signalet det var designet for. Det i kraft konsentrerer signalet energien på et øyeblikk av tid gi en puls som er lett oppdaget. Jeg vagt husker at impulsrespons av filteret er identisk til den tiden domenet formen på signalet bare snudde i tide. Denne matchet filter metoden brukes på harddisker å oppdage de biter. [/Quote] Det er aproximately identisk. Kan eller ikke kan være presis. Du er rett flatulent om det det. Brukes i harddisker. Jeg vil se noen som har gjort det og postet det på web. Det er et veldig interessant tema.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back