Materialer for læring LabView

P

popat_panjaru

Guest
hei til alle im regelmessig med MATLAB spesielt på tidspunktet for å lage programmer for DSP og også av digital kommunikasjon Jeg har hørt et sted at LabView er bettter enn MATLAB .. bt Jeg visste ikke hvor LabView brukes eller hvordan du brukt? ... kan noen guide meg at det burde jeg ha å gjøre hvis jeg ønsker å lære LabVIEW raskt og enkelt .... eller kan noen sende meg en link hvor jeg vil få full versjon av LabVIEW ... Popatlal Panjarawala

Hei, tror jeg er den opprinnelige søknaden området LabVIEW og Matlab snarere ganske annerledes. Jeg har en tendens til å tro og føle at Matlab er hovedsakelig eller mest brukt for simulering og matematikk (spesielt matrix) problemløsning mens LabVIEW er ment for virkelige verden signal instrumentering testing og programmering. Selv om jeg tror det er nå noen haziness i en slik definisjon som deres funksjonalitet eller annen måte overlapps i visse områder, men jeg gjetter at den opprinnelige søknaden intensjon og fokus fortsatt variere sterkt. Hvis du trenger ressurser i å lære LabVIEW, kan du gå til NI nettsted. Jeg tror det er sannsynligvis et stort antall ressurser tilgjengelig, inkludert deres 3 timer grunnleggende LabVIEW innføring ... Jeg tror det er noen andre ressurser ned i dette området også! Jeg tror ikke det er noen gratis kopi av LabVIEW. Jeg antar avhengig av hvor du befinner deg. Det kan være prøveversjon gitt ut (kanskje du kan skrive i å be om?). Eller hvis du fortsatt en student eller en akademisk, kan du prøve http://www.ni.com/academic/ . Jeg tror studenten utgave bør være mye billigere enn en full kopi. Håper det hjelper!

Hei, Først må du ta en LabVIEW bruksanvisningen og setter i praksis all den øvelsen som presenteres der. Hvis du ønsker en slik manuell du kan finne den i Bookself kobling av LabVIEW, er det all dokumentasjon du trenger.

bt hvor jeg kan laste ned som manualer ??... gjøre u ha den? .. plz sende meg link eller at manuell? .. så det vil være nyttig for meg på det tidspunktet regelmessig bruk ... Popatlal

Hei, Du kan prøve å gå til NI nettsted for manualer og sånt. Hvis du trenger bøker, kanskje du kan prøve å søke etter LabVIEW for Everyone Edition 3 i dette området hilsen

Hvordan kan jeg få deg e-postadresse? Jeg vil sende deg noe

im beklager å si bt jeg ikke fikk noen av ur mail eller data som u hadde sendt til meg plzzzzzzzz sende det til meg igjen im requestiing u plzzzzzzzzzz hjelpe meg ut Popatlal Panjarawala

Jeg må sende det til deg igjen. Fortell meg om det ikke er ok verken denne gangen bye

nå har jeg fått det faktisk im ny i LabView og bruke VI .. hva u sier? .. er det passe med min profil som im ny bruker? ... å jobbe med denne versjonen eller jeg har å gå for ny Popatlal

Som ny bruker tror jeg det er ok hvis du starter med aplications presenterte det ikke Mather hvilken versjon av LabVIEW du har

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back