Matlab-koden kreves for trinnvise forstyrrelser kansellering

G

ghoney_23

Guest
Hiiii

Jeg gjør forskning på flerbrukerferdigheter CDMA; jeg har simulert Mud
står i både AWGN og Rayleigh filtrert kanal.Jeg trenger hjelp i Multistage trinnvise forstyrrelser Avbestilling.Ber vi om noen få meter for dette, kan du dele.

For andre, kan jeg få deg papirene fra det meste av tidsskrifter som jeg har tilgang til dem.Bare spør og jeg sender deg papiret.

Jeg vil gjerne dele alle. M koden sammen med SiC-koden når jeg avslutter multistage som jeg allerede har fullført enkelt scene organisert SiC.
Jeg trenger hjelp for multistage.

Takk igjen.
ghoney_23 (at) yahoo.com

Kjære College

Jeg er en lærer på universitetet og i arbeidet om radio mobile kommunikasjonssystemer, espacially om radio ressursforvaltning (RRM).Jeg har lest meldingen jeg har jobbet om SCI (trinnvise Cancellation forstyrrelser).Jeg tror jeg kan hjelpe deg, men det må litt tid for å finne koden i matlab.Det
er derfor jeg spurte deg om du kan hjelpe om mitt arbeide resaerch, nå har jeg et problem om båndbredde tildeling, har det vært en algoritmer for dette trinnet,
vil algoritmen heter er: BABS (Bandwidth Allocation Basert på SNR) og to andre er: ACG (Amplitude Craving grådig) og RCG (Pris Craving grådig) algoritmer.Kan du hjelpe meg om de tre algoritmer, kan du sende meg filen i matlab-koden, kan du det er svært nødvendig for mitt arbeid.

Jeg vil forberedt deg matlab kode SCI.

Jeg venter svar.

Med vennlig hilsen,
KMO

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back