I
ilkinsan
Guest
Hei Alle,
Jeg har studert på web cam program.
1) I "main.m" brukte jeg setappdata (handles.himage, 'UpdatePreviewWindowFcn', @ Processingeyedetection );...
2) I "Processingeyedetection.m", jeg brukte:
funksjon ProcessLeft (obj, hendelsen himage)
% lagre bildet i temp å ringe igjen på slutten av programmet
temp = event.Data;
% PLACE-A
event.Data = temp;
% snu i hovedprogrammet
set (himage, 'CDATA', event.Data);
Resultat: Det fungerer fint, hvis det ikke er script PLACE-A.Hvis det er manus, blir kameraet vise svært langsom.Når jeg hendene opp, viser jeg den etter 14-15 sekunder.
(Meanwhile, the used RAM becomes close to around 100Mb.) When I disable PLACE-A, the program works normal, and show the memorized frames very fastly, then turn in normal speed.
Du kan si at PLACE-A har en stor beregningsorientert belastning.
Men!
Jeg målte behandlingstiden av PLACE-A, er det bare 0,2 sekunder.Men, hvorfor jeg ser at rammen etter 14-15 sekunder.Er problemet i den viktigste funksjonen?Hvis det handler om "main.m", hvorfor jeg ikke har noen problemer når det ikke er noen script i PLACE-A?
Takk.
Med vennlig hilsen,
Jeg har studert på web cam program.
1) I "main.m" brukte jeg setappdata (handles.himage, 'UpdatePreviewWindowFcn', @ Processingeyedetection );...
2) I "Processingeyedetection.m", jeg brukte:
funksjon ProcessLeft (obj, hendelsen himage)
% lagre bildet i temp å ringe igjen på slutten av programmet
temp = event.Data;
% PLACE-A
event.Data = temp;
% snu i hovedprogrammet
set (himage, 'CDATA', event.Data);
Resultat: Det fungerer fint, hvis det ikke er script PLACE-A.Hvis det er manus, blir kameraet vise svært langsom.Når jeg hendene opp, viser jeg den etter 14-15 sekunder.
(Meanwhile, the used RAM becomes close to around 100Mb.) When I disable PLACE-A, the program works normal, and show the memorized frames very fastly, then turn in normal speed.
Du kan si at PLACE-A har en stor beregningsorientert belastning.
Men!
Jeg målte behandlingstiden av PLACE-A, er det bare 0,2 sekunder.Men, hvorfor jeg ser at rammen etter 14-15 sekunder.Er problemet i den viktigste funksjonen?Hvis det handler om "main.m", hvorfor jeg ikke har noen problemer når det ikke er noen script i PLACE-A?
Takk.
Med vennlig hilsen,