MBF200 fingeravtrykksensor

M

maibarrene

Guest
Hei alle,

Jeg jobber i en Proyect om fingeravtrykk matching.Jeg fange fingeravtrykket ved hjelp av en Fujitsu MBF200 sensor.Men jeg har hatt noen problemer når du arbeider med den.Kan noen fortelle meg heks er de anbefalte verdiene av initialisering for registre over fingeravtrykk-sensor?

Tusen takk på forhånd,

Maitane

Hei maibarrene

MBF200 har ganske komplekse følsomhet og avhengig av 3 registre.Spør Fujitsu de har reprecentatioves i Storbritannia tror jeg.De har en spesiell overflate som beskriver dette, men fount jeg det ikke er nøyaktig sant!

kali
www.dsp-bg.info

PS.Hvorfor don'y du prøve andre sensoren?

Takk kali for rask respons.

Egentlig har jeg vært asigned denne sensoren, det var ikke mitt valg.Jeg har greid å få noen fingeravtrykk fra det, men noen ganger er det bildet jeg får er uklart (med samme VHDL driveren som jeg har gjort), og jeg kan bare ikke forstå hvorfor.Har noen vært gjennom dette?

Takk,

Maitane

hei! jeg forsøkt initialising sensoren ... avbruddet pin går lav når fingeren er plassert og status for siste 2 biter av kontroll c register er reflecte på p0, p1 pinner av sensor ... Men er ikke i stand til å lese registre i sensoren ... plz hjelpe!

Code:hei! jeg forsøkt initialising sensoren ... avbruddet pin går lav når fingeren er plassert og status for siste 2 biter av kontroll c register er reflecte på p0, p1 pinner av sensor ... Men er ikke i stand til å lese registre i sensoren ... plz hjelpe!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back