Mehdi fra Iran søke om digsilent makt factori i sked

Hva er ditt innlegg ment å bety? Spør du om noe? Du har bare gitt deg e og den tittelen du har brukt gir ikke mening. Alex

Hei jeg mramini fra Kerman, Iran jobber jeg for en elektrisk distribusjonsselskap som bruker digsilent makt fabrikken programvare å gjøre spikerslag om distribusjonsnett. Men jeg har et problem med denne programvaren: bruker vi GIS (Det er en database består av statiske data i nettverket) til spikerslag om distribusjonssystem. Men denne banken ikke kan presentere linjen data eller impedans matrise, så jeg må konvertere statiske data til en fil formatert som ". DLE" ved hjelp av en omformer modul og da jeg åpne den (. DLE) i digsilent makt fabrikken og lese R og X (Resistance og reaktans) i hver seksjon for å danne en linje data matrise. (ved å høyreklikke på seksjon og lese dem fra edit-kategorien). det er vanskelig og trenger mye tid fordi det er mange deler for noen nettverk. nå har jeg under spørsmål: Hvordan kan jeg pakke ut impedans (eller linje data) matrise for et ombygd nettverk i digsilent? Er det en enkel måte? Vennligst guide meg takk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back