Mentor Expedition PCB Library aksje.

H

huangjie

Guest
Jeg kan ikke få noen bibliotek fra Mentor Expedition bortsett via padstack. Noen som kan gi et modent bibliotek for Expedition? Eller kan du dele dine ODA Expedition PCB Bibliotek for meg? Vennligst mailto meg: huangjie.hw @ gmail.com: DThanks!

Du vet du kan til de etiske ting og gå ut og kjøpe en kopi av ODA biblioteket fra Optimum Design ( http://www.optimumdesign.com/library.html ) i stedet for å prøve å få en illegal bootleg kopi. Jeg vet det er ikke en billig bibliotek ($ 2200), men hvis du ser på hva de gir deg det tilsvarer ut til mindre enn $ 0,15 en PDB

Kan du lovlig dele noen juridiske bibliotek for meg? Vi trenger ikke så mye biblioteket i design.But vi trenger noen basen bibliotek for start. Mentor Graphics ga ikke noe grunnlag bibliotek. Brukeren må kjøpe biblioteket fra ODA for USD 2200.It er for langt!

hei der huangjie, er det ingen slike ting som å dele et bibliotek "lovlig". Hvert selskap har sin egen konfidensielle. Hvis u har laget hundrevis av komponenter og investert mye penger og tid på ur software / komponent skapelsen vil du gi det til andre? allikevel en vennlig råd er at u oppretter på ur egen eller emply PLP å lage komponenter. Videre annet selskap har ulike spesifikasjoner. Selv forskjellige fabrikasjon huset har ulike spesifikasjoner. Må ta notat

Hvis du kan finne en eldre kopi av ekspedisjonen, brukte de til å inkludere en sample bibliotek. Jeg kan ikke huske hvilken versjon det var, sannsynligvis 2000,5

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back