mesher feil i HFSS v10

M

momo256

Guest
hei til alle
hvordan kan vi få mer forklaring for feil genereres når du oppretter maske i HFSS.after analysere strukturen en hve denne feilmeldingen: "Feil i stitch modul-fault tolerant mesher failure"
Hva gjorde det betyr?
takk

hei!

Jeg fant samme problemer.

Jeg tror det
er knyttet til en design feil som softwr refererer til "volum mesher".
Jeg prøvde å endre mesher oppsett i feltet sjablonger "pop-menyen (flagger off" bare overflaten "), men det fortsatt ikke fungerer.

Har du løst problemet?Hvordan fikk du?

takk på forhånd, A!

Jeg har samme problemet i dag.Har noen funnet en løsning?
Jeg tror feilen skyldes at en av "ark" er ikke godt tilkoblet.

Jeg har også et annet problem jeg ikke kunne løse for et par måneder nå: etter simulering, er det S11 men langt feltet resultater har 'Nan (ingen data).(Jeg
har oppsett med uendelig kule).

Takk for hjelpen.

Hallo
Jeg har et lignende problem.Jeg lurer på hva som
er galt med hfss v10 meshing.Jeg prøvde å kjøre manuell eksempel horn antenne hfss_chorn følge alle anvisninger.Likevel fikk jeg denne maske feil, det samme som har holdt kommer i andre prosjekter:

[feil] Opprinnelig maske, prosess mesh3d: Feil under åpning eller skrive maske filer.(7:57 PM den 29 august, 2006)
[feil] Simulering avsluttet med kjøring feil på serveren: Local Machine.(7:57 PM den 29 august, 2006)
Har noen funnet ut hvordan du kan løse problemet?thx

Hi blessedme,

Reinstallere HFSS vil løse det problemet.

Takk.

Takk costox,
Jeg har reinstallert hfss v10; nå
er det å jobbe

hilsen

Hi blessedme,

Jeg har det samme problemet du hadde med mesher feil i HFSS v10

Poenget er at selv de eksemplene i installere verktøy føre til det samme problemet.

Jeg har prøvd å re-installere flere ganger, men det fortsatt ikke fungerer!

Er det noe problem hvis jeg har også HFSS v9.2 og jeg prøver å installere HFSS v10 i en annen mappe?

Takk u

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back