microblaze spartan 3 VHDL rutiner som trengs!

S

sht11help

Guest
Hei, im en studnet som needes å lage en rutine / rutiner som tar målinger fra 2 SPI buss sensorer (trykk & temp) og microblaze må ta disse målingene, og når verdiene av de innganger nå et visst nivå / treshold den spartanske Styret skal aktivere en 12Volt fm pumpe å sprøyte vann i en viss periode av tid .... deretter gjenta prosessen. Kan noen sende meg noen VHDL kode for å få meg i gang eller forklare meg hvordan jeg skulle gå om dette? Hilsen Arthur [/b]

Hei, hvorfor ikke du vurdere å bruke PicoBlaze? Med mindre du tar sikte på å implementere andre kompliserte oppgaver, vil PicoBlaze være svært praktisk for deg. Du kan sjekke dette beste hilsen, Mostafa M. Amer

hei, jeg må bruke C for SPI kjernen, kan ikke jeg bruke VHDL? Også spec for dette prosjektet skrånende endres im redd så dens Microblaze og spartansk 3 med SPI-baserte sensorer ...

Hvis du ønsker å implementere SPI grensesnitt selv, kan du bruke VHDL, men når du har dine data røde fra SPI-enheter, trenger du noen C-kode for å behandle den i din MB til stasjonen utgang.

Ok, så im ikke så veldig erfaring med programmering i C eller VHDL. Hva ville jeg nødt til å erklære eller initialisere å komme i gang for min MB for å lese SPI sensorene, har du noen eksempler jeg kunne bruke som en ref?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back